صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سالاری پور شهردار منطقه۱۶:

کارگران خدمات شهری در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با حضور در جمع کارگران با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ سالاری پور در نشست صمیمی با پرسنل و کارگران خدمات شهری و محیط زیست گفت: شما در صف اول جبهه خدمت رسانی هستید و معمولا شهروندان، شهرداری را از دریچه خدمت شما می بینند و ارزش گذاری می کنند.
شهردار منطقه ۱۶ ارزش کار این قشر در نزد مردم و مسئولان را یادآور شد و افزود: اگر کارگران زحمت کش خدمات شهری تنها یک روز فعالیت نکنند؛ امر نظافت و رفت و روب شهر با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. کارگران خدماتی در شهرداری ها رکن اساسی خدمت رسانی به شهروندان هستند و اگر بتوان با درک مشکلات آنان و در یک تعامل دوطرفه، در این قشر انگیزشی ایجاد کرد تا به این مفهوم برسند که مدیران بالا دستی در پی رفاه و آسایش آنها گام بر می‌دارند، آن وقت حاصلش تصویر روشن تری از یک شهرزیبا و به قاعده ترسیم می نماید.
 وی تصریح کرد: شما در صف اول جبهه خدمت رسانی هستید و معمولا مردم شهر قدس شهرداری را از دریچه خدمت شما می بینند و ارزش گذاری می کنند.
در حاشیه این بازدید تعدادی از کارگران به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند و شهردار منطقه پس از استماع صحبت های آنها، جهت برطرف کردن مشکلات آنها قول مساعد داد.
 در حاشیه این برنامه مسابقات دارت، طناب کشی در بین پرسنل برگزار شد؛ همچنین کارگران خدوم منطقه از میزهای خدمت سلامت، روان شناسی و آموزش اداره پسماند بهره مند شدند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۷۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۹     ساعت: ۱۴ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024