صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دبیرکمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی

زائران اربعین حتما کارت شناسایی همراه خود داشته باشند

معاون ستاد عتبات عالیات، اعلام کرد: تا عصر روز شنبه ۲۸ مردادماه بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از زائران. اربعین حسینی به طور کامل در سامانه سماح ثبت نام کرده اند .

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو اربعین ،حمید رضا محمدی،در گفت وگو با رادیو اربعین با بیان این درصد بیشتری از ثبت نامی ها در سامانه سماح ، آقایان هستند ، ادامه داد : کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند، حتما در این سامانه با پرداخت مبلغ کمی ثبت نام کنند .

دبیرکمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی در این ارتباط تاکید کرد : کسانی که در این سامانه ثبت نام می کنند، تحت پوشش بیمه حوادث و درمان در ایران و مسیر پیاده روی اربعین در عراق قرار می گیرند.

وی با بیان این که با ثبت نام زائران در سامانه سماح، زائران می توانند نام مرز عبوری خود و تاریخ حرکت شأن را مشخص کنند ، ادامه داد : ثبت نام در این سامانه به مسوولان امر کمک می کند که براساس جامعه آماری تهیه شده از سایت ، برنامه ریزی بهتری برای پیشبرد امور داشته باشند .

محمدی با تاکید بر این که به کسانی که سابقه بیماری سخت دارند با توجه به گرمای شدید توصیه می شود که در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت نکنند ،افزود : کسانی در این راهپیمایی شرکت می کنند ، حتما همراه خود کارت شناسایی داشته باشند تا اگر خدای نکرده مشکلی برای آنها پیش آمد ،امر شناسایی و پی گیری امور تسهیل شود .


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۶۸۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۰     ساعت: ۱۷ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024