صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
یک مقام مسوول در استانداری خوزستان :

اتباع خارجی غیر مقیم برای سفر به عتبات عالیات باید از مرز چذابه تردد کنند

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تاکید کرد: اتباع خارجی غیر مقیم و ترانزیتی برای سفر به عتبات عالیات در عراق باید از مرز چذابه تردد کنند .

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو اربعین،ولی الله حیاتی ، در مصاحبه با رادیو اربعین با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای عبور آسان و روان زائران از دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان در نظر گرفته شده است، گفت :  اکنون شاهد حضور تدریجی زائران در این دو مرز هستیم و همانطور که اشاره شد تمام تدابیر لازم برای ارائه خدمات به زائران در نظر گرفته شده است.

 این مقام مسئول در استانداری خوزستان با بیان این که با اتوبوس در مرزهای شلمچه و چذابه برای انتقال زائران مستقر شده است، ادامه داد : با توجه به گرمی آب و هوا تلاش شده که امکانات لازم در زمینه تهیه آب و یخ تامین شود .

 حیاتی با بیان اینکه مشکلات در زمینه آنتن دهی  تلفن همراه در این دو مرز نیز رفع شده است ،خاطرنشان کرد:  ۱۵ هزار ظرفیت استراحتگاهی  در مرز شلمچه در نظر گرفته شده  ودر مرز چذابه نیز  ده هزار ظرفیت استراحتگاهی برای زائران تهیه شده است
 .
این مقام مسئول در استانداری خوزستان همچنین  در پایان صحبت های خود با رادیو اربعین گفت : اتباع خارجی غیر مقیم جهت  شرکت در راهپیمای اربعین حسینی باید از مرز چذابه تردد کند و اتباع خارجی مقیم بر اساس برنامه ریزی  انجام شده از مرز شلمچه عبور کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۱۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۰     ساعت: ۱۸ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024