صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی:

۷۸۶هکتار پارکینگ با ظرفیت استقرار ۴۹۷هزار خودرو در پایانه های مرزی درنظر گرفته شده است

حجت الله غلامعلی، اعلام کرد: برای راهپیمایی اربعین حسینی سال جاری ، ۷۸۶ هکتار پارکینگ با ظرفیت استقرار ۴۹۷ هزار خودرو در پایانه های مرزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو اربعین ،حجت الله غلامعلی در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه این کمیته از سال گذشته بعد از ایام اربعین حسینی، اقدام به بررسی عملکرد و آسیب شناسی این مراسم در 1401 کرد ، اظهار کرد : در این آسیب شناسی تلاش کردیم نیازهایی که در مراسم اربعین سال گذشته وجود داشت را شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام کنیم .

این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه در همین چهارچوب از 6 استان هدف و پایانه های مرزی بازدید میدانی انجام شد و نیازها و مشکلات احصا شد گفت: از جمله اقدامات در سال جاری در حوزه زیرساخت‌ها ،پارکینگ‌ها و بهبود وضعیت مسیرهای مواصلاتی بوده است.

غلامعلی با بیان اینکه در همین چهارچوب 850 کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی به پایانه‌های مرزی را روکش و لکه‌گیری کردیم و 137 کیلومتر جدید احداث شده است ،ادامه داد: در سال قبل 680 هکتار برای پارکینگ خودرو ها در نظر گرفته شده بود که این رقم در سال جاری به 786 هکتار برای پارکینگ 497 هزار خودرو افزایش پیدا کرده است .

وی همچنین با بیان اینکه یکی از مشکلات زائران در سال های گذشته موضوع سرویس‌های بهداشتی بود، افزود : در سال جاری 2000 چشمه سرویس بهداشتی به ظرفیت سرویس‌های بهداشتی اضافه شد و ما در مجموع 5000 چشمه سرویس بهداشتی در 6 استان هدف خواهیم داشت.

این مقام مسوول در ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه در سال گذشته در مبادی مرزی 326 گیت برای ورود و خروج زائران در نظر گرفته شده بود، گفت : با همکاری دولت عراق 178 گیت جدید ایجاد شده است و در مجموع تعداد گیت ها برای ورود و خروج زائران به 504 عدد افزایش پیدا کرده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۴۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۱     ساعت: ۱۲ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
  • ٦ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 14 2024