صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد :

امکان ورود اتوبوس زائران پاکستانی به داخل ایران

علی رضا مرحمتی: با هماهنگی های انجام شده بین ایران و پاکستان ، اتوبوس های زائران پاکستانی می توانند این زائران را به داخل ایران و مبادی مرزی با عراق منتقل کنند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو اربعین ،علی رضا مرحمتی، در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان این که در استان سیستان و بلوچستان دو مرز میرجاوه و ریمدان برای ورود زائران پاکستانی اربعین حسینی به ایران در نظر گرفته شده است ، گفت : همچنین مرز موجود در شهرستان زهک نیز به عنوان مبادی ورودی زائران افغانستانی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به برخی از امکانات ایجاد شده در مرز ریمدان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت : موکب های مردمی از استان های کرمان ، تهران ، یزد و اصفهان برای استقرار در مرز ریمدان جهت ارائه خدمات به زائران اعلام آمادگی کرده اند .
این مقام مسوول در استان سیستان و بلوچستان با بیان این که وضعیت مرز میرجاوه از دو مرز دیگر در استان سیستان و بلوچستان بهتر است و آستان قدس رضوی چند سال پیش در این مرز زائرسرا ایجاد کرده است، در بخشی دیگر ازصحبت های خود گفت : با مجوز ستاد مرکزی اربعین ، اتوبوس های پاکستانی می توانند زائران پاکستانی را به داخل ایران منتقل کنند و اجاره ورود به آنها به داخل کشور داده می شود .

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱     ساعت: ۱۲ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024