کد خبر :344761
«بچه‌های رستا» در پنجمین نشست گفتگو محور در مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه 17
«بچه‌های رستا» در پنجمین نشست گفتگو محور در مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه 17 ، با محوریت " امید و توکل در دفاع مقدس " در مدرسه دخترانه عترت گرد هم می‌آیند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 ؛ پنجمین نشست گفتگومحور نوجوانان از سری برنامه‌های «بچه‌های رستا» با موضوع « امید و توکل در دفاع مقدس »، روز دوشنبه 10 مهر از ساعت 10 تا 12.30 در محل مدرسه دختران عترت  برگزار خواهد شد.
نوجوانان دختر و پسر فعال در برنامه‌های فرهنگی و هنری اجتماعی منطقه 17، در ادامه تجربه موفق و جذاب چهار نشست قبلی  «بچه‌های رستا»، در گردهمایی فصل تابستان خود، و در ادامه در فصل پائیز  گفتگو خواهند کرد و با نگاه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، چگونگی امید و توکل رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را  مطرح خواهند کرد.
در این نشست، نیره سورانی، مجری کارگاه و اردوهای فرهنگی هنری اجتماعی و جهادی و ارتباط با جوانان و نوجوانان، به عنوان کارشناس و همراه بچه‌های رستا حضور خواهند داشت.
علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به اتوبان آیت اله سعیدی، میدان بهاران، محله وصفنارد ، بوستان بهاران،فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراجعه کنید و برای اطلاع بیشتر با شماره‌های 66213839 تماس بگیرید.