کد خبر :357165
دو یار دیرینه خودروسازی به هم رسیدند
تغییر و تحولات اخیر خودروسازی باعث شد تا دو مدیرعامل موفق خوشنام جاده مخصوص در یک شرکت به هم رسند.

به گزارش جهانی پرس از خط بازار: تجربه نشان داده در خودروسازی همه چیز ممکن است به حدی که برخی از اتفاقات آن غیرقابل باور و دور از ذهن می باشد. اتفاقاتی که دو روی متفاوت تلخ و شیرین دارد.

در روی تلخ آن شاید کمتر کسی فکر می کرد که یک حقوقدان مدیرعامل خودروساز شود و بتواند علی رغم همه انتقادات یک سال مدیریت کند و رقیب ش علی رغم همه لابی ها زودتر از وی تغییر کند. شاید کمتر کسی فکر می کرد که یک نیروی فیروزه ای روزی در پشت پرده بر خودروسازی مجاهدانه حکمرانیی کند و عزیز دل ملت دروغگو شود و یاران خود را صادقانه بر جاده مخصوص منصوب کند و شاید کمتر کسی فکر می کرد که بعد از روشن خاموش شده چراغ دیگری را در جاده مخصوص روشن شود و بر انتصابات دخالت بیجا کند.

این یک طرف ماجرا است که روی شیرین دیگری نیز دارد. آن جایی که یک نفتی جور همه آقایان مالی خودرویی را می کشد و چند همت برای خودروسازی تامین مالی می کند. آن جایی که مرد فوم جاده مخصوص بعد از ناجوانمردی به سبک کاشانی ها با تدبیر عقیلانه به مدیرعامل موفق و یار قدیمی کاشانی خود می رسد و عضو هیئت مدیره فرانسوی ها می شود. آن جایی که به گواه آمار با شور حسینی در کمتر از یک ماه ۷۰ درصد خودروهای دیزلی به مدار شهر برمی گردد.