کد خبر :357175
واژگونی 206 بدلیل غفلت یک لحظه ای راننده
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از واژگونی سواری پژو 206 در مسیر بزرگراه صیاد به جنوب بعد از بابایی و خروج معجزه آسای راننده آن از خودرو خبر داد .

به گزارش جهانی پر ساز مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان این خبر گفت : مقارن ساعت 22:21 شب گذشته در محدوده بزرگراه صیاد به جنوب بعد از بابایی یک دستگاه سواری 206 به علت عدم توانایی واژگون می گردد . 
وی ادامه داد : این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از طی یک مسافت بالاخره در همان محل متوقف می گردد .
سرهنگ شریفی گفت : تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این 206 را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل نمود .
وی گفت : خوشبختانه راننده و 3 سرنشین دیگر این 206 از این حادثه جان سالم بدر بردند و خبر دیگر آنکه به خودرو و شخص دیگری نیز خسارت مالی و جانی وارد نیامد .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده و حتما قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .