صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هیجان کابوس وار در یک مینی سریال جنایی

میر اهلِ ایست‌تاون به انگلیسی: Mare of Easttown، یک مجموعه تلویزیونی کوتاه آمریکایی در ژانر درام جنایی است که توسط برد اینگلسبی برای سرویس اچ‌بی‌او ساخته شده‌است.

به گزارش جهانی پرس ،مریم اویسی - این مجموعه به کارگردانی کریگ زوبل و نویسندگی اینگلسبی در ۱۸ آوریل ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و در ۳۰ مه ۲۰۲۱ متشکل از هفت قسمت به پایان رسید. در این مجموعه کیت وینسلت نقش اصلی است و جولیان نیکلسون، جین اسمارت، انگوری رایس، ایوان پیترز، سوزی بیکن، دیوید دنمان، نیل هاف، جیمز مک‌اردل، گای پیرس، کیلی اسپینی، جان داگلاس تامپسون و جو تیپت در نقش‌های مکمل حضور دارند.
کیت وینسلت از جمله بازیگرانی است که رد افزایش سن را در جای جای صورتش مشهود است و از آنجا که به گفته خودش دوست ندارد جلوی روند طبیعت را بگیرد ، در کنار زیبایی اش، می توان پختگی را در صورتش دید.
این بازیگر حرفه ای که شاید خاطره رومانتیک بازی هایش در کشتی تایتانیک ، برای بعضی از افراد، بهترین نقش آفرینی کیت وینسلت محسوب  شود، تاکنون یک جایزهٔ اسکار، پنج جایزهٔ بفتا، پنج جایزهٔ گلدن گلوب و دو جایزهٔ امی پرایم‌تایم کسب کرده است.
اما مینی سریال جذاب و جنایی میر اهل ایست تاون از همان سکانس اول ، برای جذب بیننده تلاش می کند. آشفتگی های روحی میر که با خوردن مکرر نوشیدنی و حسادت به خانواده جدید همسرش نمایش داده می شود و گذشته تلخی که هر قسمت، تکه و برشی از آن را کارگردان مانند پازل برایمان می چیند.
قرار گرفتن نقش اول داستان در کنار یک دستیار کارآگاه خبره، معمای ناپدید‌شدن دختران جوان، بررسی مظنونین و رسیدن به داستانک هایی درباره هر کدام از مظنونین، همه و همه موجب شده است تا این مینی سریال، مخاطب خود را افزایش دهد و در رتبه بندی IMBD از ۱۰ نمره ۸.۵ را از آن خود کند.

این مینی سریال خوش‌ساخت با کمترین گاف نویسندگی و کارگردانی به مذاق منتقدان نیز خوش آمد تا جایی که بسیاری از منتقدین منتظر فصل دوم این مینی سریال با یک موضوع جذاب دیگر هستند.
اگر علاقه دارید تا مینی سریال را جایگزین سریال های طولانی و چند فصلی کنید و در یک روز اوقات فراغت بتوانید صفر تا صد یک داستان جنایی را به تماشا بنشینید ، میر اهل ایست تاون پیشنهاد ما به شماست.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۶۵۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۳     ساعت: ۱۰ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024