صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
'عینکت را عوض کن' با «بچه‌های رستا»

برپایی نوزدهمین نشست گفتگو محور «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای سلامت

فرهنگسرای عطار نیشابوری نوزدهمین نشست «بچه‌های رستا» را با عنوان 'عینکت را عوض کن' روز چهارشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت شانزده با حضور نوجوونای کنشگر فعال برگزار می‌کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت ، با هدف حمایت از تشکل‌ها و حلقه‌های نوجوانان و ترویج فرهنگ کار گروهی و مطالعه، نوزدهمین نشست «بچه‌های رستا» را با عنوان " عینکت را عوض کن " روز چهارشنبه بیستم تیرماه 1403 ساعت شانزده  با حضور نوجوونای کنشگر فعال  برگزار می‌کند.
در نوزدهمین نشست گفتگو محور بچه های رستا که با هدف تربیت نسل‌های آینده در موضوعات اجتماعی برگزار می‌شود به موضوع وقایع زندگی از دیدگاه نوجوانان توجه شده و ضرورت نگرش صحیح در برخورد با موضوعات " روزمره از دریچه بدبینی، خوش بینی و واقع بینی" پرداخته خواهد شد. کارشناس برنامه با همراهی نوجوونای فعال کنشگر بصورت نشست و دورهمی به سوالات و ابهامات نوجوانان پاسخ خواهد داد.
نوزدهمین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای سلامت  به میزبانی نوجوانان کنشگر فعال فرهنگسرا  در ساعت 16 روز چهارشنبه 20 تیر ماه 1403 در اتاق کنفرانس فرهنگسرای سلامت برگزار خواهد شد.
این‌برنامه برای عموم آزاد و علاقه مندان جهت شرکت در برنامه می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند  مراجعه و یا با تلفن 77496138  و 77241474 تماس حاصل نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۷۴۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024