پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۵۳۶۲۱  |  تاريخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹  |  ساعت: ۱۵ : ۵۸


روایت بانوی توانمندی که زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرد

بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد توانسته با تلاش فراوان زمینه اشتغال۳۰ نفر از اقشار نیازمند را فراهم و سفره با برکتی برای این خانواده‌ها پهن کند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، خانم شیخ‌زاده از بانوان فعال و توانمند استان کرمان است که توانسته با تلاش و پشتکاری که دارد زمینه آموزش و اشتغال ۳۰ نفر از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر را فراهم کند و سفره با برکتی را برای این افراد در استان کرمان پهن کند.

این بانوی موفق با ۴۰ سال سن و داشتن سه فرزند می گوید: با توجه به مشکلات مالی که داشتم و سرپرست خانواده بودم به همراه سه فرزندم تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتیم اما با توجه به اینکه مستمری کمیته امداد جوابگوی مخارج زندگی خود و فرزندانم نبود با مشاوره و همفکری کارشناسان کمیته امداد پس از کسب آموزش های لازم در زمینه خیاطی با دریافت تسهیلات اشتغال از این نهاد اقدام به راه‌اندازی کارگاه کوچک خیاطی نمودم.

وی می‌گوید: با راه‌اندازی این کارگاه خیاطی و دوخت و تولید انواع لباس توانستم زمینه اشتغال ۳۰ نفر از افراد نیازمند و جویای کار را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کنم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سرمایه زیادی را برای راه‌اندازی این کارگاه خیاطی هزینه کرده‌ام بیان می‌کند: برای توسعه طرح خود و فراهم کردن زمینه اشتغال افراد نیازمند بیشتری، به حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی استان و شرکت‌های مختلف نیاز داریم تا لباس فرم مورد نیاز نیروهای خود را به ما بسپارند و ما با وجود ۱۰ چرخ خیاطی صنعتی توانایی تولید روزانه هزار دست تیشرت و انواع لباس را داریم.

این زن سرپرست خانوار که در کنار دوخت و تولید انواع لباس به انجام امور تزئینات داخلی ماشین، دکوراسیون داخلی منزل و آبکاری ماشین نیز مشغول هستند، می‌افزاید: در صورت سفارشات از سوی شهروندان و شرکت‌های خودروسازی می‌توانم زمینه اشتغال افراد زیادی را نیز فراهم کنم.

 
 


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=353621

چاپ خبر