پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۵۷۱۷۵  |  تاريخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰  |  ساعت: ۹ : ۲۸


حادثه در بزرگراه صیاد

واژگونی 206 بدلیل غفلت یک لحظه ای راننده

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از واژگونی سواری پژو 206 در مسیر بزرگراه صیاد به جنوب بعد از بابایی و خروج معجزه آسای راننده آن از خودرو خبر داد .

به گزارش جهانی پر ساز مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان این خبر گفت : مقارن ساعت 22:21 شب گذشته در محدوده بزرگراه صیاد به جنوب بعد از بابایی یک دستگاه سواری 206 به علت عدم توانایی واژگون می گردد . 
وی ادامه داد : این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از طی یک مسافت بالاخره در همان محل متوقف می گردد .
سرهنگ شریفی گفت : تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این 206 را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل نمود .
وی گفت : خوشبختانه راننده و 3 سرنشین دیگر این 206 از این حادثه جان سالم بدر بردند و خبر دیگر آنکه به خودرو و شخص دیگری نیز خسارت مالی و جانی وارد نیامد .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده و حتما قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=357175

چاپ خبر