343977 سوئیت_هوم یا #خانه شیرین سوئیت_هوم یا #خانه شیرین در ابتدا یک حقه #بازاریابی برای فروش کالا و خدمات مرتبط با #سبک_زندگی بود. <p>در این روش، بازاریابان برندهای عمدتا بنجل و فیک، با راه&zwnj;اندازی صفحاتی که ظاهرا بازتاب زندگی شخصی آنهاست اما در واقع یک مجموعه کرایه&zwnj;ای برای جلب نظر دیگران است یک زندگی #خوشبخت #شاد و موفق را بازنمایی می&zwnj;کردند و سپس با استفاده از #میکاپ ، جلوه&zwnj;های ویژه و البته کودکان کرایه&zwnj;ای بزک شده، برخی وسایل را آشکار و پنهان تبلیغ می&zwnj;کردند.<br /> در مطالعه دقیق این صفحات به مواردی می&zwnj;شد رسید که حتی زن و مرد داستان زن و شوهر نیستند و برخی صحنه&zwnj;ها در امکانات عمومی مثل پارک&zwnj;ها تصویربرداری شده است.<br /> اما واقعیت آن بود بسیاری از کاربران این خانه&zwnj;های بیسکوییتی را باور می&zwnj;کردند و حتی به بهانه آشنایی با آخرین #مد_لباس و #مد_فشن آنها را دنبال می&zwnj;کردند.<br /> اثر بلند مدت این نوع هواداری&zwnj;ها به ویژه در #فیس_بوک و #اینستاگرام تولید یک نارضایتی پنهان، کاهش #تاب_آوری و در نتیجه #کمال_گرایی در افراد مجرد ، اختلافات زوجین، فرزندان و والدین و حتی #طلاق و افسردگی و خلافکاری نوجوانان بود&zwnj;.<br /> اما قصه اپیدمی خانه&zwnj;های شیرین و خوشبخت&zwnj;نمایی به همین جا ختم نشده است. خوشبخت&zwnj;نمایی از یک حقه بازاریابی تبدیل به واکنش انسان رسانه&zwnj;ای به #من_خوب_نیستم هایی شد که در رفتار متقابل و ارزیابی&zwnj;های خودیابانه با آن روبرو می&zwnj;شدند.<br /> نمی&zwnj;توان با قاطعیت هر #عکس_یادگاری یا #عکس_پروفایل دو نفره و عکس&zwnj;هایی که از روابط #عاشقانه در شبکه&zwnj;های مجازی منتشر می&zwnj;شود را یک نوع خوشبخت&zwnj;نمایی با درون&zwnj;مایه ترس و سرکوب رقبای احتمالی دانست اما در بررسی فرهنگی - رسانه&zwnj;ای می&zwnj;توان به موارد بسیاری از تکرار رفتار خوشبخت&zwnj;نمایان برای بازاریابی فردی یا خانوادگی برخورد.<br /> -اضطراب از طمع دیگران به زندگی زناشویی<br /> - اضطراب از برداشت دیگران از ضعف ارتباطات خانوادگی<br /> - اثبات محبت در رابطه&zwnj;های متزلزل&zwnj; شده زوجین و والد و فرزند<br /> - اعلام موجودیت برای رقبای خانوادگی و عشقی<br /> - جلب توجه طرف مقابل یا افرادی که در محیط زندگی ذی&zwnj;نفع و ذی ضررند<br /> - پوشاندن ضعف شدید روابط<br /> - عقده&zwnj;های مربوط به سرکوب احساسات درونی که موجب ضعف عزت نفس و اعتماد به نفس شده<br /> - انتقام از کیس&zwnj;های عشقی پیشین و یا افرادی فرد را تحقیر و سرکوب و مقایسه کرده اند<br /> - ضعف ارتباط واقعی و حضوری و فقدان زبان مشترک بین افراد<br /> باعث خوشبخت&zwnj;نمایی افراطی و حتی رفتارهای نمایشی مشترک در #زندگی_دوم شده است.<br /> و الا چه نیازی است زوجین که در نزدیک&zwnj;ترین فاصله&nbsp; یکدیگرند به مناسبت&zwnj;های مختلف در مقابل دیگران در شبکه&zwnj; اجتماعی به هم نامه بدهند و یا علیرغم کهن&zwnj;الگوهای فکری ایرانی که نمایش هر نوع نعمت و مکنت و خوشبختی می&zwnj;تواند به چشم&zwnj;زخم خوردن و جذب حسد و انرژی منفی دیگران شود؛ افراد بخواهند یک چای و قهوه و پیتزای مشترکشان را به رخ هم بکشند.</p> <p>در واقع در این مرحله شبکه&zwnj; اجتماعی به کمک قوای فرافکنی ناخودآگاه می&zwnj;اید تا بصورت غیرارادی فرد بتواند به کمک تصاویر ضعف&zwnj;های توجهی زندگی خود را پوشش بدهد و تایید و تشویق دیگران را در یک امر خصوصی یا حتی بسیار خصوصی کسب نماید.<br /> سبک زندگی مبتنی برای نمایشات رسانه&zwnj;ای حتی اگر در عداد مواردی که ذکر شد نباشد، یک نشانه نسبتا قوی از ترکیب چند نوع ناهنجاری است که می&zwnj;تواند در #تحلیل_رفتار_متقابل یا درمان #اختلالات و حتی تشخیص و درمان تنهایی به عنوان نشانگان معاینه مورد تحلیل قرار گیرد.</p>