349178 برگزاری کارگاه «ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری» توسط آکادمی ایرانسل کارگاه تخصصی «ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری» با رویکرد رهبری سازمانی با نگاه به تازه‌های فناوری و نوآوری، توسط تیم‌های منابع انسانی و آکادمی ایرانسل، برگزار می‌شود. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف استراتژیک حرکت از شرکت خدمات ارتباط&zwnj;پایه (Telco) به شرکت فناوری&zwnj;محور (Techco)، اقدام به برگزاری کارگاهی یک روزه با ارائه پروفسور پیتر گلدن هویس (متخصص آینده&zwnj;پژوهی و نوآوری) و با حضور تیم رهبری ایرانسل و تیم&zwnj;های رهبری سازمان&zwnj;های بزرگ دیگر کرده است.</p> <p>در این کارگاه یک روزه که شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می&zwnj;شود، رهبران حاضر از ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحقق تحول دیجیتال و رهبران سایر سازمان&zwnj;ها، در کنار پروفسور پیتر گلدن هویس، درباره موضوعاتی از جمله چگونه فکر کردن همچون یک آینده&zwnj;پژوه، فرصت&zwnj;های نوظهور تکنولوژیک برای ساخت شرکت&zwnj;های پیشرو، هوش مصنوعی و کاربردهای متعدد آن برای اتوماسیون در سازمان&zwnj;ها و خلق فرصت&zwnj;های جدید و&hellip; آموزش دیده و گفت&zwnj;وگو می&zwnj;کنند.</p> <p>پروفسور پیتر گلدن هویس معاون نوآوری اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو سوئیس، مدرس دانشگاه&zwnj;های لندن(LBS)&nbsp; و دیوک (Duke) در حوزه آینده&zwnj;پژوهی، از برجسته&zwnj;ترین آینده&zwnj;پژوهان جهان و نویسنده کتاب &laquo;سرخط خبرهای آینده&raquo; است و تاکنون به شرکت&zwnj;ها و سازمان&zwnj;ها در رهبری بیش از ۱۵۰ پروژه نوآوری در کشورهایی همچون سوئیس، هند، عربستان، امارات، آفریقای جنوبی و &hellip;مشاوره داده است.</p> <p>کارگاه ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری، برای رهبران در هر سطح و عملکردی، در همه بخش&zwnj;ها و صنایع طراحی شده است و برای عضویت در این کارگاه، نیازی به تجربه قبلی در حوزه&zwnj;های مرتبط با آینده&zwnj;پژوهی نیست.</p> <p>آکادمی ایرانسل که با همکاری واحد منابع انسانی ایرانسل، برگزارکننده این کارگاه است، از کلیه صاحبان کسب&zwnj;وکار و مدیران تأثیرگذار شرکت&zwnj;ها و سازمان&zwnj;ها دعوت می&zwnj;کند تا در این کارگاه تخصصی با هدف نوآوری در رهبری، از اینجا ثبت&zwnj;نام کنند.</p> <p>مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ&zwnj;ها و شرکت&zwnj;های فناور و با مأموریت انجام فعالیت&zwnj;های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری&zwnj;سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب&zwnj;وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه&zwnj;ها، شرکت&zwnj;های دانش&zwnj;بنیان، استارتاپ&zwnj;ها و شرکت&zwnj;های فناور، با هدف تأمین نیازمندی&zwnj;های بازار ICT تأسیس شده است.</p> <p>چشم&zwnj;انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت&zwnj;های تحقیقاتی اقتصاد دانش&zwnj;بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و &laquo;بخش تحقیق و توسعه&raquo;، &laquo;مرکز نوآوری ایرانسل&raquo; و &laquo;آکادمی ایرانسل&raquo;، از جمله بخش&zwnj;های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه&zwnj;دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت&zwnj; نسل پنج در ایران، با راه&zwnj;اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده&zwnj;ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره&zwnj;گیری از فناوری&zwnj;های برتر در حوزه&zwnj;های مختلف، خلق ارزش کند.</p>