355153 تقدیر وزیر ارتباطات از روند اتصال خدمات کمیته امداد به پنجره ملی دولت هوشمند رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت روند اتصال کامل خدمات کمیته امداد به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد. <p>به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجتبی ذنوبی با اشاره به تکلیف دستگاه&zwnj;ها در خصوص ارائه خدمات به جامعه هدف از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور، همه دستگاه&zwnj;های اجرایی تکلیف داشند تا آبان&zwnj;ماه سال جاری در خصوص ارائه کامل خدمات مشمول اتصال از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اقدام کنند.</p> <p>وی افزود: همچنین دستگاه&zwnj;های اجرایی مکلف بودند تا دی&zwnj;ماه ۱۴۰۲ دستکم ۲۰ درصد از خدمات خود را به صورت برخط ارائه دهند که کمیته امداد در این زمینه عملکرد موفقی داشته است و در حال حاضر براساس آخرین گزارش دریافتی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲۰ درصد خدمات هوشمند متصل به پنجره ملی توسط کمیته امداد کاملا به صورت برخط و بدون دخالت عامل انسانی و اخذ هرگونه مدرک از متقاضی خدمت انجام می&zwnj;شود.</p> <p>رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مکاتبه&zwnj;ای، از ارائه کامل خدمات مشمول اتصال کمیته امداد در پنجره واحد دستگاهی و اتصال آن به پنجره ملی خدمات دولت، تقدیر کرده است.</p> <p>ذنوبی با بیان اینکه هرگونه تغییر در فهرست خدمات دستگاه&zwnj;ها و نحوره ارائه خدمت باید در پیشخوان اختصاصی در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به روزرسانی شود، اضافه کرد: براساس تاکیدات رئیس جمهور در خصوص راه&zwnj;اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان، دستگاه&zwnj;های اجرایی موظفند نسبت به صدور کد دوبعدی QR Code برای کارکنان دولت اقدام کنند تا خدمت گیرنده با اسکن این کد نظرات در خصوص خدمت دریافتی را اعلام کند.</p> <p>وی تاکید کرد: در این زمینه نیز کمیته امداد تاکنون بیش از ۹ هزار کد برای کارکنان خود صادر کرده است.</p>