۱۴۰۲/۵/۳ - ۲۱ : ۵۶

افزایش تعاملات شهرداری منطقه 12 با شورای هماهنگی ایثارگران

افزایش تعاملات شهرداری منطقه 12 با شورای هماهنگی ایثارگران

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، ظهر امروز، سه‌شنبه، 3 مردادماه، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه 12 در دفتر شهردار منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.
بر اساس این گزارش در این دیدار که مدیر بنیاد شهید مناطق 12، 13 و 14 و معاونان شهردار منطقه 12 نیز حضور داشتند، نخست اصحاب کریمی ضمن عرض تسلیت و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به ارائه گزارشی در مورد وضعیت و آمار شهدا، جانبازان و ایثارگران تهران بزرگ پرداخت و درباره اقداماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برای خانواده‌های آنان انجام داده، همچنین برنامه‌های آتی این بنیاد در این حوزه سخن گفت.
کریمی همچنین با اشاره به شورای هماهنگی ایثارگران بیان کرد: این شورا در اصل با هدف جلوگیری از موازی‌کاری‌های در مورد ارائه خدمت به جامعه ایثارگران تشکیل شده و همه دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت مسؤولیت‌هایی دارند که باید در این شورا احصا شود.
انارکی محمدی ضمن خیرمقدم به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران از اعلام آمادگی همه‌جانبه شهرداری منطقه 12 در حوزه ایثارگران خبر داد و گفت: ما خود در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران موظف می‌دانیم و به عنوان نماینده دولت در این حوزه آماده پاسخ‌گویی به خانواده‌های این عزیزان هستیم.
شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت متشکل از بنیاد شهید، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران است و برگزاری جلسات مشترک و نظارت بر اجرای مصوبات را در دستور کار خود دارد.