۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۲ : ۴۵

ستاد انتخاباتی برخی نامزدها جولانگاه دلالان، رانتخواران و پیمانکاران شده است

ستاد انتخاباتی برخی نامزدها جولانگاه دلالان، رانتخواران و پیمانکاران شده است

به گزارش جهانی پرس، وحید ونایی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ملایر در جمع نمازگزاران مسجد فاطمیه اظهار داشت: به تعبیر شهید سلیمانی اگر کسی در جمهوری اسلامی می‌خواهد خدمت کند، باید طهارت خادمی در حرم جمهوری اسلامی را داشته باشد؛ مجلس و نمایندگی مردم هم یکی از راه های خدمت است البته به شرطی که نماینده مردم باشی و نماینده مردم بمانی نه اینکه وسط راه و مسیر نمایندگی مجلس راه را تغییر بدهی و‌ نماینده باندهای قدرت و ثروت و تاجران و سرمایه گذاران یا اسپانسرهای انتخاباتی شوی.
وی افزود: با آنکه برخی امور مانند موضوعات اهدا خودروی دنا پلاس و فیدلیتی باعث شد مردم از مجلس نشینان دلگیر شوند ولی باید دانست که تنها راهکار رفع معضلات و مشکلات انتخاب صحیح نماینده اصلح و دارای اهلیت است.
ونایی گفت: باید کسی را به عنوان نماینده انتخاب کرد که با دیدن وزیر و‌ معاون وزیر متخلف دست و پایش نلرزد و برای امضایش قیمت تعیین نکند و بداند علاوه بر پاسخگویی در پیشگاه خداوند باید به مردم حوزه انتخابیه خود پاسخ دهد و راهی جز پاسخگویی وجود ندارد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ملایر افزود: نماینده مردم برای حل مسائل کشور نیاز جدی به شجاعت و جسارت دارد نه اینکه بین نمایندگان سایر شهرها حل شده و هضم شود‌‌.
ونایی خاطرنشان کرد: باید مجلس دوازدهم، مجلس گام دوم انقلاب و مجلس اقدامات سخت برای حل مسائل کشور باشد نه اینکه موضوع دناپلاس و فیدلیتی دوبار تکرار شود.
وی با اشاره به ظرفیت بالای ملایر در حوزه گردشگری گفت: ظلم به ملایر از سوی نمایندگان و مدیران زمانی آغاز شد که توجهی به ظرفیت گردشگری ملایر و‌ صنعت توریسم نشد؛ چرا رایزنی های لازم با سرمایه گذاران حوزه گردشگری صورت نگرفته و پیگیری های لازم از وزارت میراث فرهنگی نشده است؟
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ملایر افزود: صادرات صنایع دستی و برپایی نمایشگاه های بین المللی با موضوع صنایع دستی در ملایر و اعزام فعالان صنایع دستی به اکسپوهای بین المللی به منظور بازایابی می تواند درآمد فعالان این حوزه را افزایش داده و حتی منجر به استقلال مالی این شهرستان شود.
ونایی تصریح کرد: نیازمند نمایندگانی هستیم که به رای حلال معتقد بوده و با پول پاشی و وعده های پوچ مخالف باشد‌؛ نماینده مجلسی که با هزینه های بالا و اتصال به اسپانسرها وارد مجلس می شود نماینده مردم نیست بلکه نماینده سرمایه‌گذار و بدهکارانی است که در ایام انتخابات به او پول داده اند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ملایر خاطرنشان کرد: متأسفانه ستادهای انتخاباتی برخی نامزدها جولانگاه دلالان، رانتخواران و پیمانکاران شده که قطعا مردم این رفت و آمدها را متوجه می شوند.