۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۲ : ۲

راهبرد ورزش تهران همواره در ورزش کشور به‌عنوان پیشران مورد توجه قرار گرفته است

راهبرد ورزش تهران همواره در ورزش کشور به‌عنوان پیشران مورد توجه قرار گرفته است

پبه گزارش جهانی پرس- بهنام عباسعلی زاده، "علی جوادی" در این همایش در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی آغاز شده، افزود: طی دو دهه گذشته ورزش تهران دچار افول آرامی شده بود و برای آن‌که به مسیر اصلی بازگردد، نیاز بود از دو عنصر تجربه و علم استفاده شود و تلفیقی را در ایجاد راهبرد در استان تهران ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: در این راستا، شورای اندیشه ورز در این اداره‌کل تشکیل شد و به‌عنوان پشتیبان و رصد کردن فعالیت‌های ورزشی به‌صورت تخصصی از پیشکسوتان استفاده کردیم تا مشاور اداره‌کل در رشته های مختلف باشند.

جوادی گفت: در گام دوم به این باور رسیدیم که در نگاه علمی ما هنوز یک خلأ وجود دارد و معتقدیم که شورای پژوهشی اداره کل باید یک گام فراتر بردارد. در همین ارتباط، سمینارهای علمی را برگزار می‌کنیم تا با ورود مقالات علمی بتوانیم شرایط گذشته و حال ورزش تهران را متصور بشویم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد به شرایط منابع انسانی، به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های هیات های ورزشی نگاه علمی داشته باشیم تا خودمان را از حالت روزمرگی خارج کنیم. ادامه این روند فعلی برای پیشرفت ورزش کشور آورده نخواهد شد و باید بال دوم پیشرفت را مورد توجه قرار دهیم و بیانیه خروجی کارگروه‌های این همایش، تقویم عملیاتی اداره‌کل باشد.