۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۲ : ۳

یازده طرح ارائه شده از سوی منطقه۸ به مرحله نهایی رسید

یازده طرح ارائه شده از سوی منطقه۸ به مرحله نهایی رسید

به گزارش جهانی پرس؛ میلاد علی‌نیا با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه سومین رویداد ریحان شهر در منطقه۸ از مهر ماه سال جاری فعالیت خود را با هدف توانمندسازی و بهره گیری از پتانسیل کنشگران‌ اجتماعی فعال در حوزه زنان و خانواده و رفع موانع و مشکلات مشارکت آغاز کرد.
علی‌نیا با اشاره به بهره مندی از ظرفیت تمامی فعالان اجتماعی حوزه زنان و خانواده در محلات ۱۳گانه ادامه داد: جامعه هدف ما برای اجرای این دوره از ریحان شهر فعالان محلی، گروهای جهای، مدارس،  کانون‌ها، کارگروه‌های زنان و خانواده بوده است که پیرو دستورالعمل مطابق با زمان‌بندی اقدامات انجام شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ با اعلام خبر برگزاری جلسات هم‌اندیشی در نواحی، کارگاه‌های طرح‌نامه نویسی و غربالگری اولیه در موضوع تبلیغات محیطی تصریح کرد: بعد از تبلیغات و اطلاع‌رسانی و فراخوان، تعداد شانزده طرح اولیه به منطقه ارسال شد و پس از غربالگری، یازده طرح منتخب در سامانه "کایپر"  ثبت شد.
گفتنی است بر اساس گزارش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ از مجموع طرح های ارائه شده تا کنون یازده طرح در مرحله ثبت نهایی و کایپر رسیده است که پس از داوری و پذیرش پروژه‌ حمایت‌های لازم جهت اجرایی شدن آن در سطح محله انجام خواهد شد.