۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰ : ۵۳

صدای فلسطین روی موج رادیو مقاومت شروع به کار کرد

صدای فلسطین روی موج رادیو مقاومت شروع به کار کرد

به گزارش جهانی پرس، در دنیایی که امروز ابر قدرت ها در مقابل مظلومیت مردم مقتدر فلسطین سکوت کرده اند و در شرایطی که فریاد دادخواهی آنان بلند شده، وظیفه هر مسلمانی است برای دفاع از حقانیت جبهه مقاومت قدم بردارد، در این میان ابزار رسانه از قدرت مندترین وسیله ها برای هرنوع آفند و پدافند در جنگ ها است.
از این رو توجه به اتفاق طوفان االقصی، اتحاد متمرکز محور مقاومت برای حصر و محو رژیم صهیونیستی، جنایات جنگی و نسل کشی (ژنو ساید) رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و سکوت جهان غرب و نهادهای بین المللی، در کنار الزامات شکلگیری اتحاد اسلامی پیرامون آزادی قدس و عبور از ســکوت مرگبار فعلی، بررســی نقش انقلاب اســلامی در تقویت مســئله مقاومت فلســطین، بررســی جنایت 
صــهیونیســت ها از منظر حقوق بین الملل و چشــم انداز تحولات آزادســازی فلســطین مورد توجه ویژه رادیو مقاومت است که قصد دارد از تاریخ ۷ فروردین بصورت ۲۴ساعته، با شعار صدای فلسطین، فعالیت کند.

در ادامه این مسیر رسانه ای، نگاه متمرکز بر اهمیت روزجهانی قدس که میراث بزرگ امام خمینی(ره) برای امت اســـلام و قدس شـــریف اســـت؛ با ارائه راهبرد *مقاومت در برابر سازش* به عنوان تنها راه نجات ملت فلسطین، توانست در چند دهه گذشته، مسئله ی این ملت نستوه را در راس تمام امور جهان اسلام قرار بدهد. از این رو درک اهمیت حیاتی این روز در سپهر امروز امت اسلام و مسئله فلسطین پرداخت مناسب رسانه ای به روز جهانی قدس امسـال و تبیین اهداف، آرمانها و دسـتاوردهای نشـات گرفته از آن ( از جمله دسـتاوردهای طوفان تاریخ ساز الاقصی)، امری جدی و ضروری است که در دستور کار این رادیو قرار می گیرد.

گفتنی است؛ رضاکوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفت وگو، مسئولیت رادیو مقاومت را بر عهده دارد.
علاقه مندان می توانند رادیو مقاومت را روی موج fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز دریافت و نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ ارسال کنند.
رادیو مقاومت امروز، سه شنبه ۷ فروردین مصادف با ۱۵رمضان ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام با شعار صدای فلسطین ساعت ۶ صبح رسما شروع به فعالیت می کند.