۱۴۰۳/۱/۸ - ۲۲ : ۵۰

مسیرهای خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو روز جهانی قدس مشخص گردید

مسیرهای خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو روز جهانی قدس مشخص گردید

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، ظهر امروز " اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳" به ریاست سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در ستاد راهور برگزار شد .

سرهنگ  بهرام آبادی در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات  گفت :
همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاههای اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد .

وی بیان داشت : پلیس راهور  تهران بزرگ نیز جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تامین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم  تمهیدات ترافیکی ویژه ای خواهد داشت  که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط ، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم .

در این جلسه نمایندگان سازمان های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون ، سازمان تبلیغات اسلامی ، ستاد نماز جمعه ، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری  شهرداری تهران ، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران ، مترو ، سپاه پاسداران ، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و به بیان دیدگاهها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند .

همچنین چینش و مسیرهای خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاههای فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید .که متعاقبا اعلام می گردد .

در این جلسه مسیرهای چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه های فرهنگی و استیج ها در این مسیر نیز مشخص گردید .