۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰ : ۲

هرچه زودتر سهمیه بگیریم شرایط بهتری خواهیم داشت

هرچه زودتر سهمیه بگیریم شرایط بهتری خواهیم داشت

به گزارش جهانی پرس؛ محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درخصوص دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان کشتی گفت: آقای هاشمی همیشه به کشتی لطف داشتند و نگاه خاصی به این رشته ورزشی دارند و حمایت‌های ایشان دلگرم کننده است. در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد هستیم و ایشان هم تشریف آوردند و روحیه خوبی به ملی‌پوشان دادند و من از ایشان و حمایت‌شان تشکر می‌کنم. ملی‌پوشان کشتی هم در چارچوب مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک دارند تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارم بچه‌های ما بتوانند عملکرد موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشته باشند.
او درباره تکمیل سهمیه‌های المپیک پاریس باقی ماندن 3 سهمیه دیگر در کشتی آزاد کشورمان گفت: ما اگر در قرقیزستان و مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه بگیریم، برای برنامه‌ریزی کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما برای 3 سهمیه باقی‌مانده می‌توانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و پس از آن برای المپیک کارهای لازم برای ورزشکاران انجام دهیم و هر چقدر زودتر این اتفاق رخ دهد،‌ کار ما و کشتی‌گیران آسان‌تر خواهد شد.
کاوه در خصوص آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی به دلیل آسیب‌دیدگی کتف از میادین دور بود و با او در تماس هستیم. او یکی از نوابغ کشتی دنیا است و دارد کتف خود را مداوا می‌کند و از اوایل اردیبهشت به اردوی ما ملحق خواهد شد. حضور یزدانی برای بچه‌ها بسیار خوب است. کامران قاسم‌پور نیز دارد تمرینات خود را انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیم برای المپیک یک تصمیم خوب بگیریم و به شرطی که یک حسن یزدانی خوب و آماده داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط رنکینگی ملی‌پوشان کشتی گفت: اگر ما رنکینگ خوبی داشته باشیم، در بحث حریفان کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما مسابقات کرواسی را رفتیم و اگر نیاز باشد، به مسابقات مجارستان هم می‌رویم. برای مسابقات قهرمانی آسیا هم چند کشتی‌گیر برای رنکینگ می‌روند و هر چقدر ما امتیاز بهتری داشته باشیم، در تقسیم حریف شرایط بهتری خواهیم داشت.