۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۶ : ۱۰

تشکیل گروه همخوانی برای بانوان جنوب شهر تهران

تشکیل گروه همخوانی برای بانوان جنوب شهر تهران

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 و  فرهنگسرای عطار نیشابوری ؛ این دوره آموزشی در راستای تعالی و بهبود اقتصاد فرهنگ و هنر با استفاده از تمامی ظرفیت های هنری برای بانوان جنوب شهر تهران تشکیل می شود.
گفتنی است: آموزش مبانی موسیقی( تئوری و سلفژ) و آموزش اصول آواز جمعی با حضور استاد برجسته موسیقی سعید رضایت تدریس می شود.
شایان ذکر است: سعید رضایت مدرس رهبری گروه کر و آموزش آواز کلاسیک ،آواز پاپ ، صداسازی و سلفژ کلاسیک می باشد. وی دانش آموخته رشته موسیقی در مقطع کارشناسی است و در زمینه ساخت موسیقی فیلم ، تئاتر و رهبری کر فعالیت مداوم دارد. ساخت موسیقی برای ده ها اثر تئاتر و فیلم کوتاه از دیگر فعالیت های ایشان است و کسب رتبه اول آهنگسازی درجشنواره سراسری تئاتر کشور از موفقیت ایشان می باشد. همچنین شرکت در چندین فستیوال بین المللی در امریکا و اروپا به عنوان اهنگساز تئاتر نیز بخش دیگری از فعالیت های ایشان می باشد.
بانوان علاقمند برای  ثبت نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی مراجعه و یا با شماره 55716776 واحد آموزش تماس حاصل بگیرند. در پایان دوره از میان شرکت کنندگان ترم های بالا در جشنواره های سراسری و اجرا در برنامه های ویژه فرهنگی استفاده خواهد شد.