۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۴ : ۳۵

آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی

آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه افزود: در راستای بهبود عبور و مرور روزانه شهروندان و جلوگیری از تردد عابرین پیاده در مسیر خودروها، معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه با همکاری شرکت باستان ایران کاو ، عملیات نرده گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی  را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه۱۲ گفت : با توجه به پدیده شهرنشینی و افزایش روز افزون جمعیت و خودروها در سطح شهرها، شاهد رشد تصاعدی ترافیک در سطح خیابان‌های شهر هستیم که منجر به بروز مشکلات و صدمه بر سلامت انسانی و تضعیف قانونمندی حمل و نقل به طور جدی شده که این معضل تبدیل به مسئله اصلی مدیران شهری شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: : مدیریت شهری همواره برای ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش ترافیک، آموزش فرهنگ رفتار ترافیک و مقررات ترافیکی و ایمن سازی راه‌ها جهت رانندگان و شهروندان تلاش می‌کند.

وحید رضا انارکی محمدی گفت: بعضی عابران روی خطوط عابر پیاده تردد نمی‌کند که این موضوع باعث ایجاد خطرات جانی برای آنان و از بین رفتن گل کاری و فضاهای سبز موجود در رفیوژ خیابان‌ها می‌شود، از این رو برای حذف این مخاطرات و همچنین حفظ و پاسداشت درختان و فضاهای سبز موجود در رفیوژها، ایمن‌سازی این مسیرها از پروژه‌های مهم و ضروری است و انجام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این زمینه تماس‌ها و پیام‌های زیادی مبنی بر نارضایتی ساکنان و رانندگان خودروهای عبوری از این مسیر دریافت شد و قطعاً شهروندان نیز از اجرای آن بسیار راضی خواهند بود.