۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۶ : ۳۴

رویداد جامعه پرداز، شناسایی ، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده است

رویداد جامعه پرداز، شناسایی ، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده است

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 و فرهنگسرای عطار نیشابوری؛ خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه10 و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری با اعلام این خبرگفت: نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠در رویدادی با عنوان « جامعه پرداز خانواده » و با هدف شناسایی و معارفه و هم افزایی فعالان مسئله محور حوزه ی خانواده روز سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 14:30 در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
مهدی پور گفت : تیمی 15 نفره ، متشکل از کارشناسان فرهنگی هنری ماه هاست در حال شناسایی ، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده در منطقه 10 می باشند تا بتوان در رویدادی مساله محور بر اساس بوم منطقه این فعالین و نوع فعالیتشان را با هم به اشتراک بگذارند .
وی ادامه داد : موضوع خانواده از جمله موضوعاتی است که در همه ی سازمانها و نهادها بعنوان یک رویکرد و جزو دغدغه های اصلی دلسوزان و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی است و این مدیریت هم از این قاعده مستثنی نیست .
در این رویداد کنشگران و فعالین حوزه ی خانواده در پنج محور : ازدواج ، هویت زن ، جمعیت ، فرزند پروری و طلاق شناسایی و جهت هم افزایی و حتی حیات مجموعه های خود به هم معرفی خواهند شد تا بتوانند عملیات های مشترک تعریف و به حله مسایل خانواده های محورهای یاد شده کمک نمایند . 
مهدی پور در پایان اظهار داشت :این مدیریت از مراکز فعال در حوزه ی سبک زندگی ، مبلغین و گروه های تبلیغی ، مجموعه های علمی و پژوهش محور ، موسسات ، مراکز مشاوره ، مساجد و هیات مذهبی فعال در حوزه های اجتماعی ، خیریه ها ، گروه های جهادی ، گروه ها و کانال های مجازی ، کنشگران و اساتید برجسته و بنام حوزه ی خانواده دعوت می نماید تا در این رویداد شرکت و با هم افزایی بتوانیم اقدامات مؤثری در مقابله با آسیب های اجتماعی  حوزه خانواده در منطقه 10 و شهر تهران انجام دهیم.
علاقمندان به این رویداد کشوری می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:  55135553 تماس بگیرند.