صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آشنایی با زنان نامدار ایرانی در برنامه «دخت ایران» رادیو جوان

برنامه «دخت ایران» اهمیت بسیاری در فرهنگ‌سازی و تقویت هویت زنان ایرانی دارد. همچنین، با تمرکز بر زنان نامدار، این برنامه نشان می‌دهد که زنان ایرانی توانمندی‌های بسیاری دارند و می‌توانند در هر زمینه‌ای به موفقیت دست یابند.

به گزارش جهانی پرس، مریم اویسی، اکرم اویسی تهیه کننده برنامه «دخت ایران» درباره این برنامه رادیویی بیان کرد: این برنامه به معرفی زنان نامدار ایرانی در تاریخ و فرهنگ کشور می پردازد و همچنین به بررسی نقش‌های بزرگ زنان ایرانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و هنری، از زمان باستان تا امروز خواهد پرداخت.

اویسی درباره نقش زنان در جامعه ایرانی عنوان کرد: زنان موفق ایرانی نقش‌های بسیار مهمی را در خانواده، جامعه و کشور داشتند و خواهند داشت.  برنامه «دخت ایران» با گفتگو با زنان نامدار حال حاضر یا بازماندگان آن‌ها، بازخوانی خاطرات و داستان‌های آن‌ها، نقل قول‌های شعر و نثر از آثار آن‌ها و پخش موسیقی مربوطه، تصویری زنده و جذاب از زنان ایران را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد که زنان ایرانی تاریخ‌سازی کرده‌اند و همچنان در حال تلاش برای پیشبرد جامعه هستند.

وی در ادامه افزود: ما در برنامه «دخت ایران» به معرفی زنان نامدار ایرانی خواهیم پرداخت؛ تا با تجربه‌ها و دستاوردهای این زنان آشنا و از آن‌ها الهام بگیریم و این برنامه نشان می‌دهد که با تلاش و اراده، هر کسی می‌تواند به موفقیت دست یابد و نقش موثری در جامعه ایفا کند.

تهیه کننده برنامه «دخت ایران» به توانمندی زنان ایرانی اشاره کرد و گفت:  برنامه «دخت ایران» به موضوع زنان در جامعه ایرانی می‌پردازد، این برنامه اهمیت بسیاری در فرهنگ‌سازی و تقویت هویت زنان ایرانی دارد. همچنین، با تمرکز بر زنان نامدار، این برنامه نشان می‌دهد که زنان ایرانی توانمندی‌های بسیاری دارند و می‌توانند در هر زمینه‌ای به موفقیت دست یابند.

اکرم اویسی گوینده و تهیه کننده این برنامه رادیویی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موضوعات مختلفی که در برنامه «دخت ایران» مورد بررسی قرار می‌گیرد، این برنامه می‌تواند به افزایش دانش و آگاهی، درباره تاریخ و فرهنگ ایران کمک کند. همچنین، با معرفی زنان نامدار ایرانی، این برنامه به ارتقای تصویر زنان ایرانی و شناخت بهتر آن‌ها در جامعه کمک می‌کند.


برنامه «دخت ایران» کاری از گروه فضای مجازی رادیو جوان، با مدیریت حسین رضایی، به تهیه کنندگی و گویندگی اکرم اویسی، به سردبیری مریم داوردان، هر هفته پنج شنبه و جمعه از ساعت ۲۰:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

 

 

 

 


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۵۸۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۶     ساعت: ۲۱ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024