صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

روش های ثبت درخواست کارت سوخت المثنی

چنانچه کارت سوخت خودرو یا موتور سیکلت شما مفقود یا ربوده شود یا به هر شکل دیگری از دسترس شما خارج شده باشد، شما می‌توانید با ثبت نام و درخواست صدور مجدد کارت سوخت یک کارت سوخت المثنی دریافت کنید.

به گزارش جهانی پرس؛ مریم اویسی_ اما پیش از اینکه برای ثبت درخواست صدور کارت سوخت المثنی اقدام کنید لازم است هرچه سریع‌تر برای سوزاندن کارت سوختی که حالا دیگر به آن دسترسی ندارید اقدام کنید. برای این کار قبل از اینکه کارت سوختتان به دست افراد سودجو بیفتد و از سهمیه‌تان استفاده کنند به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنید.

پس از سوزاندن کارت اولیه سراغ ثبت نام و درخواست صدور کارت سوخت المثنی بروید. برای اینکه  ثبت درخواست خود برای صدور کارت سوخت المثنی هم می‌توانید به روش حضوری  و هم به شیوه غیرحضوری اقدام کنید.
یکی از روش‌ها برای اینکه درخواست کنید کارت سوخت مجدد برای شما صادر شود این است که پس از اقدام به سوزاندن کارت سوخت مفقودشده، در همان مرکز پلیس ۱۰+ برای کارت سوخت المثنی درخواست دهید که رای ثبت نام و درخواست آن لازم است مدارکی را ارائه دهید و مبلغ تعیین‌شده را هم پرداخت کنید.
برای این کار؛ علاوه بر مدارک شناسایی مانند کارت ملی، لازم است این مدارک را هم همراه خود داشته باشید:
اصل و کپی کارت ملی مالک خودرو یا وکیل او
اصل و کپی کارت و برگ سبز خودرو
بیمه‌نامه شخص ثالث
فرم تکمیل شده درخواست کارت سوخت المثنی
پس از ارائه این مدارک باید مبلغی را که برای این کار در نظر گرفته شده است، پرداخت کنید و رسید آن را به متصدی مرکز تحویل دهید. همچنین، لازم است آدرس کامل پستی و کد پستی محلی را که می‌خواهید کارت سوخت به آن ارسال شود، ارائه کنید.
اگر ترجیح می‌دهید به‌جای صرف وقت و هزینه و انرژی برای مراجعه حضوری به پلیس ۱۰+ از روش‌های ساده‌تر و سریع‌تری استفاده کنید، می‌توانید درخواست صدور کارت سوخت المثنی را به‌صورت آنلاین ثبت کنید. برای این کار می‌توانید به سامانه‌ پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یا اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۰۷۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۴     ساعت: ۹ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024