صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تمساح خونی یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال ۱۴۰۳

فیلم سینمایی تمساح خونی اثر جواد عزتی شاید بتوان گفت یکی از بهترین و کمدی ترین فیلم جشنواره چهل و دوم فجر محسوب شد چرا که خود جواد عزتی علاوه بر اینکه بازیگر خوبی است با ساخت این فیلم نشان داد که می تواند در کارگردانی هم گامی بزرگ بردارد.

به گزارش جهانی پرس- مریم حضرتی- عزتی در هر حوزه ای چه طنز و چه تراژدی و یا هر کاراکتری که تا کنون بازی کرده توانسته علاوه بر گیشه مخاطب را با خود همراه کند.
این فیلم اولیه ساخته عزتی در مقام کارگردانی است و در حقیقت با ساخت این فیلم به جرگه کارگردانها پیوست .
شاید بتوان گفت یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال 1403 باشد چون مخاطب تا انتهای فیلم روی صندلی بدنبال کاراکترهای اصلی فیلم که جواد عزتی و جمشیدی فر می نشینند و در انتها با لبی خندان سالن را ترک می کنند.
بازی هر دو نفر عزتی و جمشیدی فر که هر دو طناز هستند و مخاطبان را با خود همراه می کنند به شدت خوب است.
صحنه های خوب با اکشن های به شدت دردناک مخاطب را تا انتها با خود همراه می کند حتی داستان را تا جایی پیش می برد که گاهی میتوان گفت سیاست را در آن آغشته کرده که هر چی پشت پرده چه کارهایی رخ می دهد و عناوین دکتر و مهندس در میهمانی های آنچنانی چه بازی هایی دارند.

عزتی در این فیلم سعی کرده از تمامی طنازان استفاده کند پژمان جمشیدی که خود یک تنه بار یک فیلم را می تواند به دوش بکشد در کنار طنازان دیگری مثل سعید آقاخانی، مهران غفوریان، کامبیز دیرباز، مهدی حسینی‌نیا، هومن حاجی‌عبداللهی و حتی الناز حبیبی به زیبایی این فیلم کمک کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم کمدی تمساح خونی یک جمله از سوی عوامل فیلم منتشر شده است: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره… ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»
این فیلم به درستی ساخته شده و قطعا گیشه را از آن خود خواهد کرد چرا که دو بازیگر اصلی داستان علاوه بر روایتگری خود عزتی در جای خود قرار گرفته است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۳۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹     ساعت: ۱۷ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024