صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

انیمیشن فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است

نشست خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون و محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون و دبیر این رویداد هنری و اصحاب رسانه در مرکز کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس- مریم حضرتی- حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست به جشنواره پویانمایی اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم که از محتوا غافل نشویم و این محتوا را می توان در فیلم پویانمایی بچه زرنگ شاهد بود چرا که نمونه کار کانون است و همچنان با استقبال بالا در روی پرده سینماها است.

رییس جشنواره پونمایی گفت: متاسفانه سیزدهمین دوره این جشنواره با کشته شدن کودکان در غزه همراه شده که به همین دلیل این رویداد با بخش «فلسطین، سرزمین مقدس» تلاش می‌کند رسالت خود را در این زمینه انجام دهد.

وی همچنین گفت: نشست هایی با موضوع هوش مصنوعی داریم که تقریبا 1558 آثار از 72 کشور جهان دریافت شده است.

در ادامه محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون گفت: امسال ۱۲ فیلم سینمایی به جشنواره رسیده و طبق آمار ۲۵ فیلم پویانمایی در حال تولید هستند و انیمیشن فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

 دبیر جشنواره پویانمایی گفت: ۴۲۵ اثر در دبیرخانه ثبت شد که ۱۳۹ فیلم ایرانی به بخش مسابقه جشنواره راه یافته و ۳۳ فیلم در بخش بین الملل حضور دارد.

وی افزود: باغ کتاب برای این دوره از جشنواره یک سالن اختصاص داده که در ساعات صبح دانش‌آموزان می‌توانند به صورت رایگان به تماشای فیلم بروند و عصرها هم خانواده‌ها. همچنین تمام نشست‌های تخصصی به صورت آنلاین هم برپا خواهند شد.

کریمی ادامه داد: بخش ویژه فلسطین سرزمین مقدس هم در جشنواره وجود دارد که در این بخش 10 فیلم را کلید می زنیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۹۱۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۸     ساعت: ۱۲ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024