صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برنامه‌دشمنان برای جدا کردن ملت از اهل بیت شکست خورد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌گران و دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت (ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما به نقل از خانه ملت، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۱۵ مرداد ماه) قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود، با بیان اینکه ملت مؤمن ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر از گذشته و فراتر از پیش بینی‌ها مجالس عزای سید و سالار شهیدان را به نحو شایسته اقامه کردند، گفت: توطئه گران و دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت (ع) برنامه ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که «ما ملت امام حسینیم» و شعله عشق دیرینه ایران به اهل بیت (ع) برافروخته‌تر خواهد شد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسم‌های عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.
 وی همچنین افزود: به طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های جان برکف میدانی در فراجا و سایر نهاد‌ها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کرده اند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آن‌ها هستیم.
 رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیرسرلشگر خلبان عباس بابایی را گرامی داشته و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم. 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۵     ساعت: ۱۰ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024