صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سخنگوی سپاه:

سرویس‌های متعددی پشت حادثه تروریستی شیراز هستند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرویس‌های متعددی پشت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) هستند که براساس آخرین اخبار، تروریست دستگیر شده در حادثه حرم شاهچراخ شیراز یکی از اتباع کشور‌های همجوار ایران است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیمای مازندران، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم پاسداشت روز خبرنگار در ساری با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند با خلق یکسری سوژه‌ها، یک کار رسانه‌ای سازماندهی کنند، گفت: هجوم به محل زیارت عموم مردم ، نهایت ذلت و زبونی دشمنان است .


سردار شریف افزود: دیشب بلافاصله مدافعان حرم و گیت‌های اصلی همان بدو ورود با این تروریسم مقابله کردند.


او با تاکید بر اینکه سرویس‌های متعددی پشت این حادثه تروریستی هستند، گفت: براساس آخرین اخبار، تروریست دستگیر شده در حادثه حرم شاهچراخ شیراز یکی از اتباع کشور‌های همجوار ایران است.


سردار شریف ادامه داد: تروریست دستگیر شده از بدخشان افغانستان نیست و اجازه بدهید مسئولان مربوطه ملیت این تروریست را اعلام کنند.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون چهار نفر از مظنونان که در حادثه حرم شاهچراخ شیراز مشارکت داشتند، دستگیر شدند.


او با اشاره به اینکه دشمن در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اهداف چندگانه‌ای را مدنظر دارد، ادامه داد: اختلاف مذهبی، قومی وایجاد شکاف بین کشور‌های همسایه بخشی از اهداف دشمن زبون است.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طومار داعش و تروریست‌های علیه منافع ملی ایران و مردم در هم پیچیده شده است و این دست و پا زدن‌های آخر دشمن انقلاب اسلامی ایران است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۵۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۳     ساعت: ۱۷ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024