صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

الحاق سامانه موشک کروز طلائیه و نصیر به نیروی دریایی ارتش

سامانه موشک کروز راهبردی طلائیه، سامانه موشک کروز نصیر و نخستین بالگرد های جنگ الکترونیک و اطلاعاتی در منطقه سوم نبوت به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، سامانه موشک کروز راهبردی طلائیه، سامانه موشک کروز نصیر، اولین بالگرد جنگالی، اولین بالگرد اطلاعاتی، سامانه‌های موشکی سطح به سطح ۸ فروندی، پهپاد پرسه زن و انهدامی هوشمند سنجر ناوشکن جماران، سامانه چند منظوره پهپادی جنگالی و اطلاعاتی، سامانه غواص یاب، یدکش بندرگاهی و لنگرگاهی سیروان، بخشی از سامانه‌هایی است که امروز رونمایی و به ناوگان جنوب و منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش الحاق شد.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره موشک‌های طلائیه و نصیر گفت: موشک طلاییه با برد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر یک موشک هوشمند با قابلیت تغییر مسیر و انتخاب هدف توسط خود موشک و سامانه مادر است و میتواند در سطح بالایی هدف را غافلگیر کند.
امیر دریادار ایرانی ادامه داد: موشک نصیر نیز با برد بیش از ۱۰۰ کیلومتر از قدرت انهدامی مناسبی برخودار است که روند تجهیز انواع شناور‌های نداجا در کلاس‌های مختلف به این موشک آغاز شده است و امروز یک شناور مجهز به موشک نصیر به منطقه سوم نیروی دریایی الحاق می‌شود.
فرمانده نداجا درباره بالگرد‌های جدید نداجا نیز عنوان کرد: سامانه‌های جنگ الکترونیک نصب شده روی این بالگرد‌ها در حوزه خود حفاظتی به شیوه نرم و همچنین فریب انواع موشک‌ها کاربرد دارد. بالگرد‌های مهجر به سامانه‌های اطلاعاتی نیز با جمع آوری اطلاعات توسط دوربین و سامانه‌های دوست از دشمن به دریانوردی غیرنظامی و به رزم دریایی کمک شایانی می‌کنند. ­

 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۸۷۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۳     ساعت: ۱۰ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024