صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

سردار سلامی: از تروریست‌ها انتقام می‌گیریم

فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: به فضل الهی انتقام شهیدان خود را خواهیم گرفت.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما سردار سلامی در جمع مردم کرمان در مصلی امام علی در مراسم تشییع شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت:کرمان مشهد شهیدان ما است و امروز ۸۵ نفر شهید به کاروان شهدای ما اضافه شده است.


 وی افزود: به فضل الهی انتقام شهیدان خود را خواهیم گرفت و مردم ایران امروز همه عزادار هستند، این شهدا  بازتاب شکست سخت استکبار در منطقه است و فکر نکنند ما دست بسته هستیم.

 وی بیان کرد: در طول دهه گذشته حوادث سختی بر کرمان گذشته است، در همه این ماجرا‌ها شاهد استقامت، نجابت، مظلومیت مردم کرمان بوده ایم و شکوه صبر، عظمت نجابت، ایمان را و امواج بلند مهربانی و وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما در چند دهه اخیر و در تمامی نبرد‌ها آمریکا را شکست داده‌ایم گفت: در عراق آن‌ها شکست خورده‌اند و این کار توسط سردار شهید ما حاج قاسم صورت گرفت و آن‌ها را ناکام گذاشت، در افغانستان و لبنان نیز شکست خوردند و نتوانستند طبق نقشه خود پیش بروند، در افغانستان و لبنان نیز شکست خوردند و نتوانستند مفقیتی حاصل کنند.

وی افزود: در سوریه و یمن هم با شکست روبرو شدند و با تحریم‌های گسترده بر علیه ایران باز هم نتوانستند به هدفی دست پیداکنند و در مجموع در خلیج فارس با شکست مواجهه شدند واکنون هیچ نقطه امنی برای آن‌ها برای تسلط بر مسلمانان نیست و غیر ممکن شده است.

سردار سلامی بیان کرد:صیونیست‌ها نیز امروز در مرز بقا و ممات قرار گرفته‌اند و با طوفان بزرگ الاقصی روبرو شده‌اند و هر روز ده‌ها صهیونیست به هلاکت می‌رسد.

وی بیان کرد:داعش محصول سیاست آمریکا بود که می‌خواست نقشه جدیدی در جهان اسلام ایجاد کند، اما به شکست انجامید واکنون در جغرافیای جهانی اسمی از آن‌ها نیست.

فرمانده سپاه پاسداران هشدار داد اگر مرد هستید بیایید با ما بجنگید هر کجا باشید شما را پیدا خواهیم کرد و اجازه سیطره به شما را نخواهیم داد.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۲۰۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۵     ساعت: ۱۱ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024