صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ثبت هوای پاک در ۴ منطقه تهران

داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد هوا در ۴ منطقه تهران پاک است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۴ قرار دارد و هوا در وضع قابل قبول و سالم است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۸۱ قرار داشت و هوا در وضع قابل قبول و سالم بود.

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوا در ۱۷ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد) و در دو ایستگاه شهرداری منطقه ۱۹ و فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ در وضع ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

همچنین در ۴ ایستگاه شهرداری منطقه ۲، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک، سرخه حصار درمنطقه ۱۳ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ هوا در وضع پاک قرار دارد. به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۹ با ثبت عدد شاخص ۱۴۳ و وضع ناسالم برای گروه‌های حساس، آلوده‌ترین نقطه و ایستگاه سرخه‌حصار در منطقه ۱۳ با شاخص ۲۸ و قرار گرفتن در وضع پاک، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند.

تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط "پاک"، زردرنگ شرایط "قابل قبول"، نارنجی‌رنگ شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس"، قرمزرنگ شرایط "ناسالم" و بنفش‌رنگ شرایط "بسیار ناسالم" را نشان می‌دهد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۶۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۰ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024