صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
آشنایی با طراحی لباسشویی هوشمند Bespoke سامسونگ

لباس‌های‌‌تان را زیبا بشویید

سری جدید لباسشویی‌هایBespoke سامسونگ علاوه بر طراحی و رنگ‌بندی منعطف که به انتخاب شما و براساس محیط منزل‌تان تغییر می‌یابد، دارای قابلیت های نوآورانه و هوشمند جهت صرفه جویی در زمان شستشو و مواد شوینده، فناوری AI یا هوش مصنوعی و بسیاری از ویژگی‌های جذاب دیگری است که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

به گزارش جهانی پرس، لباسشویی هوشمند سامسونگ با کمک قابلیت کاربردی چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی (AI OptiWash)، وضعیت لباس‌های شما را می‌سنجد و با تشخیص میزان کثیفی و نوع پارچه، مقدار آب و مواد شوینده مورد نیاز برای تمیزی صد درصدی آن را تنظیم می‌کند. شما همچنین می‌توانید به کمک سیستم توزیع خودکار (Auto Dispense) محفظه مخصوص را هر ماه یک بار با مواد شوینده پر کنید تا خود دستگاه به صورت خودکار دفعات متعددی (32 بار در هر پر شدن محفظه مواد شوینده) را بدون نیاز به تنظیم دستی بشوید.      
ظرفیت بزرگ این لباسشویی به شما امکان می‌دهد در هر بار مقدار لباس بیشتری را درون آن بگنجانید و دفعات کمتری را به فرآیند شست‌وشو اختصاص دهید. به علاوه چرخه شست‌وشوی فوق سریع (Super Speed) آن در 28 دقیقه کامل می‌شود و در حالت عادی کمتر از یک ساعت (45 دقیقه) طول می‌کشد تا لباس‌هایتان را به بهترین شکل ممکن تحویل دهد.   

طراحی همه‌جانبه
از آن جایی که راحتی و تطابق سبک زندگی کاربران محصولات سامسونگ، اولویت اصلی این شرکت است، طراحی برجسته ماشین لباسشویی‌های Bespoke با تمرکز بر اصل آسودگی، نوآوری‌های هوشمندانه را برای خلق تجربه‌ای بدون نگرانی با یکدیگر ترکیب می‌کند تا روال روزمره شما را آسان‌تر کند.
ساختار ساده و در عین حال مدرن این مدل با اتکا به اصول زیر، آن را به خوبی برای انواع فضاهای بزرگ و کوچک، قفسه‌ها و کابیت‌های شما مناسب و ایده‌آل می‌کند.        
• کاهش لرزش
معضل بزرگی که هنگام استفاده از لوازم خانگی پرسروصدا مانند ماشین لباسشویی به طور معمول با آن روبرو هستیم، محدود شدن به ساعات خاصی از شبانه‌روز است تا آرامش دیگران را برهم نزنیم. این موضوع به خودی خود می‌تواند ذهن ما را درگیر شستن سرموقع لباس‌ها کند و یک چالش مهم باشد. اکنون به لطف فناوری نوآورانه کاهش لرزش (Vibration Reduction+) که سر و صدا و حرکت ماشین لباسشویی را در هنگام کار کم می‌کند، می‌توانیم در هر ساعت شبانه‌روز بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان از تجربه شست‌وشوی آرام‌تر لذت ببریم.

• درب شیشه‌ای ممتاز
عملکرد مهم دیگری که در مدل جدید لباسشویی هوشمند سامسونگ وجود دارد، مقاومت بالای بدنه و استفاده از متریال‌هایی است که حس کیفیت را به خوبی القا می‌کنند. درب این مدل از جلو باز می‌شود و در ساخت آن از شیشه مسطح مقاوم در برابر خط و خش استفاده شده است. طراحی ممتاز در ترکیب با روکشی بادوام، ظاهری مجلل و شیک به این محصول بخشیده است.

• طراحی مخزن داخلی با الگوی چرخشی
الگوی چرخشی (Swirl+) مخزن داخلی لباسشویی به نحوی بهبود یافته است که بتواند آب بیشتری را در طول چرخه آبکشی خارج کند. این امر به جلوگیری از کند شدن حرکت مخزن و گیرکردن یا پاره شدن لباس‌ها در طول شست‌وشو کمک می‌کند. چنین قابلیتی به درستی می‌تواند خیال ما را از سالم ماندن همه چیز آسوده کند.

• چراغ داخلی مخزن
همه ما زمانی به این نتیجه رسیده‌ایم که یک هیولای جوراب‌خوار درون ماشین لباسشویی خانه‌مان زندگی می‌کند و لنگه‌های ارزشمند ما را هر بار بعد از شست‌وشو می‌خورد! به احتمال زیاد طراحان شرکت سامسونگ نیز تجربه مشابه‌ای داشته‌اند و تصمیم گرفته‌اند که راه‌حلی برای آن پیدا کنند. از نظر آن‌ها، تعبیه یک چراغ با نور مناسب درون مخزن لباسشویی، می‌تواند از فعالیت هیولای درون آن جلوگیری کند و ما می‌توانیم همه چیز را واضح‌تر ببینیم. به این معنی که کمتر از قبل جوراب‌ها و وسایل کوچک درون لباسشویی جا می‌مانند یا گم می‌شوند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۸۸۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳     ساعت: ۲۱ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024