صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بانیان وضع موجود کاری جز نشر اکاذیب ندارند

روز گذشته یکی از خبرگزاری ها در گزارشی مدعی شده بود کامبیز مهدی زاده(داماد حسن روحانی) مدارک خلبانی خود را دستکاری کرده است که وی در پاسخ به پرسش صحت جعلی بودن مدرک خلبانی و دستکاری اسناد؛ پاسخ خود را به صورت مکتوب ارسال کرد .

به گزارش جهانی پرس از جامعه اقتصادی ؛ روز گذشته یکی از خبرگزاری ها در گزارشی مدعی شده بود کامبیز مهدی زاده(داماد حسن روحانی) مدارک خلبانی خود را دستکاری کرده است که وی  در پاسخ به پرسش صحت جعلی بودن مدرک خلبانی و دستکاری اسناد؛ پاسخ خود را به صورت مکتوب  ارسال کرد .

بسم  الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ایران با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، عده ای دروغ گو و جاعل و بانیان وضع موجود که کاری جز نشر اکاذیب و اخبار دروغ ندارند، برای منحرف کردن افکار عمومی از وضعیت گرانی ها، قیمت دلار، مرغ و گوشت و سکه، در یک اقدام کور و سیاسی اقدام به جعل و انتشار خبری علیه اینجانب و خانواده آقای دکتر روحانی نموده اند. این اشخاص در توهمات خود دست به داستان سرایی و جعل و تغییر قوانین سازمان هواپیمایی کشوری کرده و افکار عمومی را فریب داده اند.

بانیان وضع موجود کاری جز نشر اکاذیب ندارند
اینجانب جهت روشنگری و اطلاع رسانی افکار عمومی و پاسخ به خبر کذب و جعلی این خبرگزاری به چند نکته مهم میپردازم:
۱- اینجانب دوره خلبانی را در سال ۲۰۰۹ میلادی (۱۳۸۸) آغاز کرده و در مرداد ۱۳۸۸ اولین پرواز خود را (solo) انجام داده و بعد از این تاریخ به صورت solo (پرواز تنها) به ادامه دوره خود پرداخته و در کلاس های زمینی و هوایی شرکت کردم و ۱۴ سال بعد داماد رئیس جمهور شدم!!
۲- مطابق همه دانشجویان این رشته در امتحانات و کلاس های زمینی و هوایی شرکت نموده و در ۳ آزمون IR ، CPL و ATPL طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری شرکت نموده و امتحان ATPL خود را سال گذشته در دولت فعلی داده و نمره قبولی گرفته ام در حالی که دولت قبل بیش از دو سال است که به پایان رسیده است! ولی از آنجا که این دوستان حافظه ضعیفی دارند دست به انتشار اخبار جعلی زده اند.
۳- متاسفانه خبرگزاری تسنیم و دارو دسته آن ها که کینه و عداوت با آقای روحانی دارند در یک اقدام جعلی و کذب دست به انتشار اخبار دروغین زده و مدعی شدند بنده قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری را رعایت نکرده ام. برای خلبان شدن علاوه بر تست های پزشکی و سلامت و قبولی در آزمون های مختلف و شرکت در کلاس های زمینی و هوایی چند ساله، در نهایت پس از قبولی در آزمون ها باید به تنهایی پرواز کرد. کدام انسانی می‌تواند بدون داشتن علم و مهارت به تنهایی پرواز کند و از همه مهمتر جان خود را در خطر بیندازد؟!
۴- در انتشار اخبار خبرگزاری جعلی تسنیم جوری القا گردیده که گویا سازمان هواپیمایی کشوری تنها هر ماه به خاطر اینجانب امتحان برگزار میکرده است! در صورتی که برنامه امتحانات از قبل مشخص و به صورت سالیانه است و هر ماه آزمون ها برگزار می‌شوند. هر داوطلب در صورت پایین بودن نمره خود می‌تواند از حق اعتراض استفاده کند که مرجع رسیدگی به آن اداره امتحانات و گواهینامه میباشد و این حق برای همه داوطلبان است و بعضا می‌بینید به علت سخت بودن امتحانات دانشجویان این رشته چندین بار در یک امتحان نمره قبولی را نمی‌آورند و مجدد در آن آزمون شرکت می‌کنند. اگر قرار به پارتی بازی بود بنده چطور در امتحانات یک ضرب قبول نشده ام؟ حافظه جعلی این دوستان فراموش کرده بنده در این دولت امتحان ATPL راداده ام.
۵- هر شخص پس از کسب نمره قبولی در هر آزمون باید توسط استاد خلبان هایی که خود سازمان هواپیمایی کشوری معرفی می‌کند چک پروازی شود و تایید شود.
۶- در ادامه دروغ پردازی این رسانه اعلام شده که خلبانان برای دریافت مجوز ATPL باید ۲۵۰۰ ساعت پرواز داشته باشند که دو سال و نیم طول می‌کشد و کامبیز مهدیزاده نمی‌توانسته در این امتحان شرکت کند که این خبر از اساس کذب است و جعل قوانین سازمان هواپیمایی است. اینجانب جهت تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار قوانین سازمان هواپیمایی کشوری در این بیانیه کرده ام (به پیوست).
۷- در ادامه رویا پردازی این رسانه اعلام شده اینجانب بدون رعایت مقررات سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر لحاط پیش نیاز frozen ATPL برای شرکت در آزمون تایپ ایرباس معرفی شده ام که از اساس باز هم این خبر کذب است و بنده طبق بخشنامه cir1200 ،بند ۶ ،مورخ ۳/۱۷ /۱۳۹۹ سازمان هواپیمایی کشوری دراین آزمون شرکت کرده ام (به پیوست).

خبرگزاری تسنیم موظف به انتشار این بیانیه در پاسخ به انتشار این خبر کذب  است. باتوجه به جعل قوانین و مقررات کشوری توسط خبرگزاری تسنیم، پیگیری حقوقی و کیفری از مراجع مربوطه محفوظ خواهد ماند.

بانیان وضع موجود کاری جز نشر اکاذیب ندارند

بانیان وضع موجود کاری جز نشر اکاذیب ندارند

ل
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۹۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۰     ساعت: ۱۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024