صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
استان اردبیل

آغاز احداث پل معلق ترکیبی گردشگری در سرعین

فرماندار سرعین از آغاز عملیات احداث پل معلق ترکیبی در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح مهم، صنعت گردشگری در این خطه بیش از گذشته رونق گرفته و متحول شود.

به گزارش جهانی پرس ازصداوسیمای مرکز اردبیل، باقر باقرزاده گفت: سال به سال بر شمار مسافران و گردشگران سرعین افزوده می‌شود و تامین زیرساخت‌های گردشگری متنوع برای این شهرستان ضروری است.
وی پل معلق ترکیبی را از مصادیق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سرعین دانست و افزود: اتصال روستا‌های هدف گردشگری به شهر سرعین، راهبرد فرمانداری برای توسعه گردشگری است و پروژه پل معلق ترکیبی نیز که در بالادست سرعین و تقریبا در دامنه سبلان احداث می‌شود، برای شهرستان و روستا‌های مسیر خود عمران و آبادانی به ارمغان خواهد آورد.
فرماندار سرعین با اشاره به اینکه برای تامین و تعریض مسیر دسترسی به پل معلق ترکیبی، از هم اکنون برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم، اظهار داشت: با همکاری نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دستگاه‌های مختلف موانع گردشگری به سرعت برطرف می‌شود و به عنوان مثال مسیر منطقه گردشگری ویله‌دره که مقصد ۵۰ درصد گردشگران است در سال گذشته بهسازی و تعریض شد.
حسین عباسی‌نیا، سرمایه‌گذار و مجری پل معلق ترکیبی سرعین نیز در خصوص این پروژه گفت: این پل سه طبقه نخستین پل ترکیبی ایران خواهد بود و سرمایه‌گذاری برای مرحله نخست آن یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و برای تکمیل این مرحله طی ۱۲۱ روز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
این سرمایه‌گذار که پل‌های معلق دیگری نیز در مشگین‌شهر و هیر استان اردبیل احداث کرده است، پیش‌بینی کرد با بهره‌برداری از پل معلق ترکیبی سرعین، روزانه ۱۰ هزار گردشگر از آن بازدید کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۳۲۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۱     ساعت: ۱۱ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024