صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با سرویس Samsung TV Plus بیشتر آشنا شوید

ثبت آمار سه میلیارد ساعت تماشا در سال ۲۰۲۲

سامسونگ شرکتی است که به طور مداوم تلاش می‌کند تا سطح زندگی کاربران دستگاه‌های خود را به کمک ابزارها و سرویس‌های پیشرفته و جامع ارتقا داده و کار را برای این دسته از افراد راحت و آسوده کند. تلویزیون‌ها به عنوان اصلی‌ترین بخش سرگرمی افراد نقش زیادی را در این راه ایفا می‌کند و به همین دلیل سامسونگ سعی کرده تا علاوه بر ارتقای کیفیت فنی تلویزیون‌ها، سرویس‌ها و پلتفرم‌های سرگرمی کامل و متنوعی را به کاربران خود ارائه دهد.

به گزارش جهانی پرس، اپلیکیشن Samsung TV Plus یکی از این سرویس‌هاست که به منظور ارائه آسان و راحت محتوا برای بینندگان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و همچنین کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی طراحی شده است. 
 
Samsung TV Plus یک سرویس پخش تلویزیونی رایگان همراه با آگهی یا FAST (free ad-supported TV) است که به صورت جهانی برای کاربران سراسر جهان محتواهای ویدئویی متنوعی را به نمایش می‌گذارد. این سرویس بیش از 2 هزار کانال تلویزیونی مختلف را در 24 کشور جهان پشتیبانی کرده و هزاران نمایش تلویزیونی، فیلم و رویدادهایی با موضوعات متنوع از قبیل: اخبار، ورزش، سرگرمی، خودرو، صنعت طراحی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. کاربران تلویزیون‌های هوشمند مدل 2016 به بعد سامسونگ به طور پیش‌فرض به این اپلیکیشن دسترسی دارند و می‌توانند از محتواهای متنوع آن لذت ببرند. استفاده از محتواهای سرویس Samsung TV Plus نیازی به خرید اشتراک و حتی وارد کردن حساب کاربری خاصی ندارد ولی چنانچه کاربران تمایل داشته‌ باشند که محتواهای گسترده و متنوع این سرویس را برای خود شخصی‌سازی کنند، لازم است تا با حساب کاربری سامسونگ خود وارد برنامه شوند.   
Samsung TV Plus به صورت جهانی در دسترس مشتریان تلویزیونهای هوشمند، گوشی‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ بوده و در چندین بازار منتخب برای یخچال‌های Family Hub و وب نیز ارائه شده است. Samsung TV Plus از زمان عرضه در سال  2015تا امروز، به یک پلتفرم پیشرو در صنعت تبدیل شده که به لطف شبکه گسترده خود، تجربیات بصری غنی‌تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این سرویس در حقیقت، نتیجه همکاری‌های گسترده میان شرکت‌های مختلف رسانه‌ای و تولید محتواست.

کالیبره کردن دقیق کانال‌ها
براساس آمارها در سال 2022 مجموع میزان تماشای محتوا از طریق سرویس Samsung TV Plus به بیش از سه میلیارد ساعت رسید. بدون شک راز اصلی این موفقیت، کالیبره کردن دقیق کانال‌ها توسط فرآیندهای مدت‌‌دار و منظم است. به ‌طوری که علاوه بر ارائه برنامه‌های متنوع، تجربه تماشای کاربران از طریق مشارکت محتوایی بهینه می‌شود. روند کالیبره کردن کانال‌ها در Samsung TV Plus به این صورت است که شرکای محتوایی برای تنظیم ابعاد صفحه نمایش، رزولوشن و سازگاری با انواع دستگاه‌ها، یک دوره 9 تا  13هفته‌ای را پشت سر می‌گذارند تا به قابلیت ایجاد تجربه بصری ایده‌آل و مناسب برای هر محیط پخشی دست یابند.
 
از آنجایی که بروز مشکلات غیرمنتظره حتی با رعایت کامل پروتکل‌ها نیز اجتناب‌ناپذیر است، مداخله انسان در هنگام تنظیم محتوا برای دستگاه‌ها ضروری خواهد بود. بنابراین، تیم عملیات هنگام راه‌اندازی کانال، بر مشخصات پخش نظارت می‌کنند تا کاربران بتوانند به راحتی محتوای موردنظر خود را در دستگاه‌های مختلف (گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و تلویزیون‌ها) تماشا کنند. در این مسیر، نظارت بر عوامل مختلفی از جمله همگام‌سازی صدا با تصویر، تنظیم راهنمای برنامه‌ها، لوگوها و تصاویر کوچک، تمرکز اصلی متخصصان خواهد بود.

تضمین کیفیت محتوا
در حالی که پایداری دائمی سرویس اهمیت بسیاری دارد، نوع محتوای ارائه شده نیز می‌تواند برای مخاطب تعیین‌کننده باشد. درنتیجه به ‌منظور کاهش شلوغی و تضمین کیفیت محتوا مطابق با بالاترین استانداردها، سامسونگ به جای افزایش تعداد کانال‌ها، بر ارائه محتوای باکیفیت تمرکز کرده است. در راستای همین رویکرد، Samsung TV Plus با تجزیه و تحلیل داده‌ها و الگوی تماشای کاربران، محتواها را اولویت‌بندی می‌کند.
هدف سامسونگ، تبدیل کل ساعت شبانه‌روز به زمان اوج (Prime Time)  تماشای تلویزیون است. برای همین منظور نیز، هر هفته لیست برنامه‌های خود را به‌روزرسانی و کانال‌ها را تنظیم می‌کند تا بینندگان فقط به بهترین محتواها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، به طور منظم کانال‌های خاصی پیرامون رویدادها، مناسبت‌ها و فصول خاص سازماندهی می‌شوند تا همواره شاهد ارائه محتوای جذاب روی این پلتفرم باشیم. برای نمونه، در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال زنان 2023، این سرویس خدمات ورزشی خود را گسترش داده و با ارائه کانال FIFA+ به صورت  24ساعته به ارائه محتوای برتر فوتبالی پرداخت.
 
شخصی‌سازی کانال‌ها
سرویس پخش Samsung TV Plus قادر است الگوی انتخاب محتوای هر کاربر را به صورت مجزا شناسایی کرده و طبق سلیقه هر شخص، پیشنهادات مشابهی ارائه دهد. درک ترجیحات محتوایی منحصر‌به‌فرد کاربران در سراسر جهان، برای تعیین کانال‌های پیشنهادی امری ضروری است. چرا که اولویت هر کاربر بر اساس مکان، فرهنگ و سایر موارد متفاوت خواهد بود. سامسونگ برای درک بهتر الگوی محتوایی کشور هدف، از بینش ارزشمند کارشناسان محلی در هر منطقه به صورت مجزا بهره می‌برد. بدین ترتیب، فهرستی شخصی‌سازی‌شده بر اساس ترجیحات شخصی هر کاربر تنظیم شده و عناوین جدید طبق همین اطلاعات پیشنهاد می‌شوند.
 

چشم‌انداز آتی Samsung TV Plus
براساس گزارش‌های موسسات تحقیقاتی Omdia و Blue Ant پیش‌بینی می‌شود که تعداد کاربران فعال ماهانه Samsung TV Plus در سال  2027به بیش از 58 میلیون نفر افزایش می‌یابد. با ظهور عصر جدیدی در بازار تلویزیون، سامسونگ همچنان بر تعهد خود مبنی بر ارائه بهترین تجربیات بصری به کاربران در سراسر جهان تاکید دارد.
جونگا پارک، عضو تیم نمایشگرهای سامسونگ با اطمینان از رشد روزافزون بازار سرویس‌های استریم جهانی می‌گوید: «سرویسهای پخش جهانی مانند Samsung TV Plus در تلاشند تا به نسل جدیدی از تلویزیونها تبدیل شوند و استانداردهای تازه‌ای تعیین کنند. درهمین راستا، سامسونگ به ارتقای پلتفرم خود ادامه خواهد داد تا به بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات تلویزیونی در جهان تبدیل شود».
 
سامسونگ برای پاسخگویی به این تقاضا، به افزودن محتوای متنوع در پلتفرم خود ادامه داده و نهمین سالگرد فعالیت سرویس Samsung TV Plus را با گسترش خدمات به دستگاه‌های بیشتر و ارتقای کتابخانه محتوایی از طریق مشارکت‌های قوی‌تر جشن می‌گیرد. بدون شک مزایای فراوان این سرویس، کاربری آسان و دسترسی رایگان به انواع محتواهای جذاب، مخاطبان جهانی بیشتری را به این پلتفرم می‌آورد. 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۵۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۵     ساعت: ۲۳ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024