صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حضور ۳۱۳ شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران با حضور ۳۱۳ شرکت داخلی و خارجی از فردا تا ۶ آبان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس _آقای عباس هاشمی دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی در گفتگوی اختصاصی با  صداوسیما گفت: از این تعداد ۲۸۰ شرکت داخلی، ۱۴ نمایندگی و ۱۹ شرکت خارجی به طور مستقیم در فضایی به وسعت ۲۳ هزار متر مربع محصولات، دستاورد‌ها و نوآوری‌های خود را عرضه خواهند کرد. 
 
وی افزود: همچنین هیئت‌های تجاری از کشور‌های چین، ترکیه، روسیه، لبنان، عراق، افغانستان و اقلیم کردستان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. 
 
هاشمی ادامه داد: امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه لوازم خانگی کشور، نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت ملی سه محور عمده این نمایشگاه بین المللی است. 
 
دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی افزود: برگزاری ۵ رویداد علمی، نشست و بازدید فنی برای ۲ هزار دانشجو و دانش آموز، اجرای پویش "هر خانواده کالای ایرانی"، اعطای جایزه ملی برای نوآوری و خدمات پس از فروش و برگزاری جلسات میز خدمت از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.
 
به گفته دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی، عمده گروه کالایی حاضر در ­بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی، کالا‌های انرژی بر شامل کالا‌های برقی بزرگ، برقی کوچک، گاز سوز و اجزا و قطعات هستند. همچنین برنامه ریزی شده تا در آذرماه نمایشگاهی برای کالا‌های غیرانرژی بَر معطوف به بخش صادراتی برگزار شود.
 
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران (HAMEX ۲۰۲۳) با حضور آقای عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا (۳ آبان ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح می‌شود و به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۳۲۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲     ساعت: ۱۰ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024