صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
برای انتخاب خودرو؛

باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی از فردا

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی از فردا (۱۶ آبان) برای انتخاب خودرو باز خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس _آقای مهدی تقدسی در گفتگوی اختصاصی با گروه صنعت  صداوسیما با بیان اینکه انتخاب خودرو وارداتی از طریق سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی برای نوبت سوم، فعال خواهد شد، افزود: متقاضیان تا روز پنجشنبه (۱۸ آبان) فرصت دارند با مراجعه به سامانه خودرو‌های وارداتی به نشانی https://saleauto.ir/ خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
 
وی ادامه داد: در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند و پس از فراخوان خودروساز وجه خود را واریز کنند. 
 
به گفته تقدسی؛ هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی است.
 
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در این مرحله ۶ خودرو عرضه خواهد شد؛ افزود: ۴ خودرو قیمت قطعی و ۲ خودرو قیمت علی الحساب دارند.
 
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه کرد: خودروی جتا VS۷ و جتا VS۵ از شرکت ماموت خودرو، کیا سونت از کوشا خودرو، زوتی DL۵ از پارس خودرو با قیمت قطعی و فیات ۵۰۰ از شرکت پارسیان موتور مانلی و سوزوکی سیاز از شرکت راسا موتور خاورمیانه با قیمت علی الحساب عرضه می‌شود.
 
 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۵۳۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۵     ساعت: ۱۲ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024