صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

فرصت برنده شدن ۷ وسپای رنگی را از دست ندهید

از ۱۱ آذر تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تنها با یک دعوت موفق به بلو، در قرعه‌کشی هفت موتور وسپای رنگی شرکت کنید. فرصتی جذاب برای کاربران بلو تا بدون نیاز به افزایش موجودی حساب، شانس خود را برای برنده شدن موتورهای رنگی و هیجان‌انگیز امتحان کنند.

به گزارش جهانی پرس، برای شرکت در این قرعه‌کشی، تنها کافیست یکی از دوستان یا آشنایان خود را به بلو دعوت کنید. اگر دوست یا اطرافیان شما پس از نصب اپلیکیشن بلو با کد معرف شما حساب بلوی خود را باز کند، شما به‌عنوان دعوت‌کننده، شانس برنده شدن یکی از هفت وسپای رنگی را خواهید داشت.
 

جایزه‌های دوست‌داشتنی برای کاربران دوست‌داشتنی
موتورهایی که در قرعه‌کشی بلو، عرضه می‌شود، از نوع موتورهای وسپا است. این سبک موتورها به دلیل طراحی منحصر به فرد خود سبک زندگی و محیط شما زیبایی خاصی می‌بخشند. وسپا یک وسیله نقلیه جذاب و دوست‌داشتنی است که همواره به‌خاطر مصرف سوخت کم و نگهداری آسان در کنار جلوه خاص خود، انتخاب مناسبی برای تمام سنین و جنسیت‌های مختلف به شمار می‌رود. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز با دعوت از دوستان و آشنایان خود، در قرعه‌کشی بلو شرکت کنید تا شما برنده تجربه‌ لذت‌بخش رانندگی با وسپاهای رنگی بلو باشید.
هدیه همیشگی بلو
افرادی که به این قرعه‌کشی دعوت می‌کنید جزو تعداد دعوت‌شده‌های شما محسوب می‌شود؛ بنابراین با عضویت هر شخص با استفاده از کد معرف شما، مبلغ 30 هزار تومان هدیه بلو نیز همانند همیشه به حساب شما واریز می‌شود. سقف دریافت هدیه 30 هزار تومانی، 300 هزار تومان به ازای 10 دعوت موفق است. برای راه یافتن به قرعه‌کشی وسپاهای رنگی اما مهم نیست تاکنون چند دعوت موفق یا ناموفق داشته‌اید، کافیست در بازه زمانی 11 آذر تا 26 دی ماه، یک نفر با کد دعوت شما، حساب خود را در بلو باز کند.
شانس برابر برای همه
یکی از جذابیت‌های قرعه‌کشی بلو این است که همه در آن شانس برابر دارند. بر همین اساس، تعداد دعوت‌های پیشین شما (قبل از یازدهم آذر) و یا میزان موجودی حساب بانکی شما و یا حتی تراکنش‌ها و سایر فعالیت‌‌های مالی و بانکی که از طریق بلو انجام داده‌اید در شانسی که برای بردن وسپا دارید هیچ تاثیری ندارد و تنها یک دعوت موفق می‌تواند نام شما را در ردیف برنده‌های خوش‌شانس بلو قرار دهد.
فقط کافی است تا 26 دی‌ماه سال جاری یک نفر از دوستان، آشنایان و یا اطرافیان خود را به بلو دعوت کنید و تا روز قرعه‌کشی یعنی 27 دی‌ماه 1402 منتظر بمانید؛ شاید شما برنده خوش‌شانس این دوره از قرعه‌کشی‌های بلو باشید.
 
برای دانلود و نصب اپلیکیشن بلو لطفا از این لینک اقدام کنید و سپس مراحلی که برای شرکت در قرعه‌کشی معرفی شد را دنبال کنید.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۵۶۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۲     ساعت: ۱۹ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024