صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پایان هجدهمین حراج تهران با فروش بیش از ۶۱ میلیارد تومان

هجدهمین دوره «حراج تهران» ویژه هنر معاصر ایران با ارائه ۱۱۴ اثر به صورت برخط برگزار شد و با فروش ۶۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان پایان یافت.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، هجدهمین دوره «حراج تهران» ویژه هنر معاصر ایران ۲۱ تا ۲۴ آذر با ارائه یکصد و ۱۴ اثر از یکصد و ۱۳ هنرمند در حوزه‌های مختلف هنرهای تجسمی همچون نقاشی، حجم و عکس برای نخستین بار به صورت برخط برگزار شد.

آثار هجدهمین دوره «حراج تهران» ۲۱ تا ۲۴ آذرماه در ساختمان آگُرا به نمایش گذاشته شد و مزایده این رویداد شامگاه جمعه- ۲۴ آذرماه با فروش ۶۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان به پایان رسید. در این رویداد ۲ اثر به فروش نرسید.

در هجدهمین دوره «حراج تهران» در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت آثار هنرمندان جوان ارایه شد.

۲ اثر «بدون‌ عنوان» زنده یاد پرویز کلانتری؛ رنگ‌روغن و کاهگل روی بوم با برآورد قیمت سه تا چهار میلیارد تومان و ترکیب‌مواد روی بوم (در قالب «جنبش سقاخانه») با برآورد قیمت یک تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مجموع با بیشینه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و آثار «بدون ‌عنوان» ترکیب‌مواد روی بوم مسعود عربشاهی، «زن فرنگی روی فرش ایرانی II» قالیچه بیجار و نئون پرویز تناولی و «معما ۹۲» گواش روی مقوا آیدین آغداشلو با برآورد قیمت چهار تا پنج میلیارد تومان، «لنز شماره یک از مجموعه فنون کهن کیمیا» اکریلیک و ورق‌طلا روی بوم، دولته‌ای شهریار احمدی با برآورد قیمت سه تا چهار میلیارد تومان گران‌ترین آثار این رویداد بودند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۶۱۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۵     ساعت: ۱۱ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024