صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر در دستورکار شهرداری

معاون شهردار تهران از ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر در نیمه اول دی خبر داد.

به گزاش جهانی پرس از صدا و سیما ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران درنشست خبری گفت: دستفروشان چهارراه ولیعصر نیمه اول دی درنقطه‌ای دیگر ساماندهی خواهند شد که البته نیاز است اصحاب رسانه با ایجاد فرهنگ سازی درست در حوزه ساماندهی دستفروشان، خدمات شهری را یاری کنند.

کنترل هوشمند حریم شهر تهران

حسین نظری همچنین گفت: سامانه هوشمندی درحوزه حریم بان طراحی و پیاده شده که از طریق اتاق مانیتورینگ حریم شهر تهران کنترل خواهد شد.

معاون شهردار تهران افزود:به شرکت شهربان و حریم بان نیز تأکید شده با محوریت مناطق ۲۲ گانه برنامه‌های خود را ارائه کنند.

حسین نظری افزود: درحوزه فضای سبز نیز امسال ۲۰۰۰ هکتار به کمربند سبز شهر تهران در ۱۱ نقطه افزوده خواهد شد که این اقدام باعث می‌شود در این ۱۱ نقطه از ساخت و ساز‌های غیرمجاز بدست افراد حقیقی و حقوقی جلوگیری شود.

گذر ۳۰ تیر تعطیل نمی‌شود

معاون شهردار تهران در ادامه با شایعه خواندن انتقال گذر ۳۰ تیر به شرق تهران گفت: طرح جدیدی برای این گذر با مشورت افراد حاضر در آن تهیه شده که پس از تکمیل اجرایی خواهد شد، اما هیچ رخداد جدیدی منجر به تعطیلی این گذر نخواهد شد.

حسین نظری افزود: در حال حاضر فقط بهسازی، بهداشتی‌سازی و ساماندهی این گذر در دستور کار قرار گرفته است.

انعقاد قرارداد‌ها برای اجرای طرح یکپارچه رفت و روب تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حوزه سازمان مدیریت پسماند در اجرای طرح یکپارچه رفت و روب در حال انعقاد قرارداد‌ها هستیم و الکترونیکی شدن صورت وضع‌ها نیز در سازمان فاوا در حال پیگیری است.

اجرای طرح نوماند برای رفع مشکل زباله‌گردی و کتف‌کولی‌ها

حسین نظری در پاسخ به سوالی درباره زباله‌گردی هم گفت: طرح نوماند برای حل این موضوع شروع شده و هم اکنون در منطقه ۸ در حال اجراست.

معاون شهردار تهران افزود: با اجرای قرارداد فهرست بها، موضوع کودکان کار و کتف کولی‌ها حل خواهد شد.

افتتاح مرحله اول بوستان چهارباغ تا پایان سال

حسین نظری همچنین گفت: مرحله اول بوستان چهارباغ هم به مساحت ۴۵ هکتار امسال افتتاح خواهد شد. معاون شهردار تهران افزود: مرحله اول روددره فرحزاد هم امسال به مساحت ۵۴ اجرا خواهد شد.

ابلاغ دستورالعمل برف روبی به مناطق

معاون شهردار تهران همچنین گفت: با سرهنگ موسوی رئیس پلیس راهور تهران هم یک نشست برای هماهنگی برای بارش داشتیم تا نیرو‌های پلیس با نیرو‌های خدمات شهری هماهنگ باشند تا در هنگام بارش مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

حسین نظری افزود: مردم در روز‌های برفی باید تردد کمتری در هنگام بارش داشته باشند و افزایش تعاملات باعث ارتقای کیفیت خدمت رسانی خواهد شد. دستورالعمل برف روبی به مناطق اعلام شده است و مناطق باید سناریوی برفی روبی را به مدیرکل خدمات شهری اعلام کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: سازمان مدیریت پسماند هم ماشین‌های خود را در خدمت مناطق قرار داده است و خودروی‌های پشتیبانی هم آماده هستند.

حسین نظری همچنین با اشاره به اینکه ظرفیت بهشت زهرا در حال اتمام است، تاکید کرد: ۴ نقطه را برای احداث آرامستان مشخص کرده ایم و در حال تملک هستیم.

انتقاد شهروندان از سگ گردانی در بوستان‌های تهران

معاون شهردار تهران تأکید کرد: در بوستان‌های تهران سگ گردانی داد مردم را درآورده است. حسین نظری افزود: در کشور‌های دیگر اگر کسی اجازه سگ گردانی پیدا می‌کند قاعده و قانون بر آن حکمفرماست و فرد وظیفه دارد بحث‌های بهداشتی و نظافتی شهر را برای حیوان رعایت کند، در حالیکه در شهر تهران این قواعد رعایت نمی‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۶۷۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۷     ساعت: ۱۷ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024