صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اعطای وام یک میلیارد تومانی به شرکت‌ کنندگان نمایشگاه محصولات ایرانی در عمان

به شرکتهای دانش بنیانی که در نمایشگاه محصولات ایرانی در کشور عمان شرکت میکنند ، مبلغ یک میلیارد تومان وام کم بهره ، از سوی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان اعطاء می گردد.

به گزارش جهانی پرس از ایسنا ؛ دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان ، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در کشور عمان گفت: مردم عمان علاقه وافری به ایرانیان و محصولات ایرانی دارند و با توجه به حسن همجواری و سهولت صادرات، با مشارکت اتاق بازرگانی ایران و عمان، این رویداد مهم،  از دوم اسفندماه سال جاری ، به مدت ده روز در محل نمایشگاه بین المللی عمان واقع در شهر مسقط برگزار می شود و شرکتهای صنایع غذایی، صنایع دستی و تولیدی می توانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

عضو اتاق بازرگانی ایران ، زمان برگزاری این نمایشگاه را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: همزمانی  این رویداد با ایام خرید مردم عمان به مناسبت ماه رمضان، همزمانی با نمایشگاه کتاب عمان و حضور تجار  از کشورهای عضو GCC  از جمله مزایای مهم این نمایشگاه است.

دکتر اسلامی فرد ، رییس برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در عمان افزود: شرکت‌های دانش بنیان عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، جهت شرکت در  این نمایشگاه می‌توانند از یک میلیارد تومان تسهیلات اعطایی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد :علاقمندان جهت درخواست این تسهیلات‌، با اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در تهران به شماره 40886516 و 40886917 تماس حاصل فرمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۹۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۳     ساعت: ۲۱ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024