صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دو یار دیرینه خودروسازی به هم رسیدند

تغییر و تحولات اخیر خودروسازی باعث شد تا دو مدیرعامل موفق خوشنام جاده مخصوص در یک شرکت به هم رسند.

به گزارش جهانی پرس از خط بازار: تجربه نشان داده در خودروسازی همه چیز ممکن است به حدی که برخی از اتفاقات آن غیرقابل باور و دور از ذهن می باشد. اتفاقاتی که دو روی متفاوت تلخ و شیرین دارد.

در روی تلخ آن شاید کمتر کسی فکر می کرد که یک حقوقدان مدیرعامل خودروساز شود و بتواند علی رغم همه انتقادات یک سال مدیریت کند و رقیب ش علی رغم همه لابی ها زودتر از وی تغییر کند. شاید کمتر کسی فکر می کرد که یک نیروی فیروزه ای روزی در پشت پرده بر خودروسازی مجاهدانه حکمرانیی کند و عزیز دل ملت دروغگو شود و یاران خود را صادقانه بر جاده مخصوص منصوب کند و شاید کمتر کسی فکر می کرد که بعد از روشن خاموش شده چراغ دیگری را در جاده مخصوص روشن شود و بر انتصابات دخالت بیجا کند.

این یک طرف ماجرا است که روی شیرین دیگری نیز دارد. آن جایی که یک نفتی جور همه آقایان مالی خودرویی را می کشد و چند همت برای خودروسازی تامین مالی می کند. آن جایی که مرد فوم جاده مخصوص بعد از ناجوانمردی به سبک کاشانی ها با تدبیر عقیلانه به مدیرعامل موفق و یار قدیمی کاشانی خود می رسد و عضو هیئت مدیره فرانسوی ها می شود. آن جایی که به گواه آمار با شور حسینی در کمتر از یک ماه ۷۰ درصد خودروهای دیزلی به مدار شهر برمی گردد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۱۶۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹     ساعت: ۲۱ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024