صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت خدمات عمومی، کار و رفاه اجتماعی زیمبابوه امضاء شد

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های دوجانبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت خدمات عمومی، کار و رفاه اجتماعی جمهوری زیمبابوه در حضور رؤسای جمهور دو کشور و «سیدصولت مرتضوی» وزیر کار امضاء شد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسناد همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و زیمبابوه در حضور آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» و «امرسون منانگوگا» رؤسای جمهور دو کشور به امضاء رسید.
 
در این نشست تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت خدمات عمومی، کار و رفاه اجتماعی جمهوری زیمبابوه توسط «سیدصولت مرتضوی» و همتای زیمبابوه‌‌ای خود امضاء شد.
 
حمایت اجتماعی و حمایت از کودکان، تأمین اجتماعی و بیمه اجتماعی، ایمنی و بهداشت شغلی و کاهش حوادث ناشی از کار، توسعه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت از محورهای سند یادداشت‌تفاهم همکاری دو طرف بود.
 
نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری زیمبابوه در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور ۳ وزیر از زیمبابوه در تهران و به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. دهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور نیز قرار است در سال‌جاری در زیمبابوه تشکیل شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۵۹۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۲     ساعت: ۲۰ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024