صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

جلسه کارگروه کودکان کار و خیابان برگزار شد

دومین جلسه کارگروه کودکان کار و خیابان با حضور مدیرکل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه کار گروه کودکان کار و خیابان با حضور محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران، محمود برزگر مدیر  و مریم شاکری معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران، کلیه مسئولین مراکز کودکان کار و خیابان سطح استان تهران و کارشناسان حوزه امور اجتماعی در سالن جلسات بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

مدرس این دوره در این جلسه ارتقا آگاهی برای پیشگیری از کار کودکان و به رسمیت شناختن مهاجران، تنظیمات نظام آموزش و اصلاح نظام اقتصادی سه قوه و نهادهای حاکمیتی و همچنین خدمات عمومی، خدمات فرهنگی مهاجرت و حاشیه نشینی را مطرح کرد.

صباغ در ادامه در مورد بیان مسئله اظهار داشت: کار کودک از هر نوع فعالیتی برای کودکان که مخل رشد بهتر زیستن و مانع فعالیت های آموزشی آنها می شود را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: مسئله دفاع و صیانت از حقوق کودکانی که در معرض آسیب قرار گرفتند بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: بازدید و پرورش بر اساس استعداد کودکان کار صورت پذیرد و در این کار بعد جسمی، روانی، اجتماعی و اخلاقی برای آنان در نظر گرفته شود و درگیر کردن کودکان در فعالیتهایی که مانع برخورداری آنان از حقوق حقی شان می شود و بطور معمول با آسیب و بهره کشی معمول است، از آن جلوگیری گردد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۷۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۹     ساعت: ۱۱ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024