صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح روز یکشنبه ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور در استانداری تهران آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

 

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، میثم شمسیان، سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران، گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت مبنی بر استمرار تعامل میان مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات هم‌وطنان گرامی سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران پاسخگوی هم میهنان محترم خواهد بود.

 

وی افزود: در همین راستا شهروندان استان تهران می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و درخواستها، پیشنهادات، درخواست ها، انتقادات و شکایات خود را به‌طور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند.

 

شمسیان، بیان کرد:  ارتباط از طریق سامانه سامد به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم  با هدف عدالت محوری، پاسخ‌گویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام می‌شود.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۰۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۴     ساعت: ۱۱ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024