صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مهروموم و تخریب خانه‌های دودی در محله شوش تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران از مهروموم و تخریب تعدادی از خانه‌های دودی محله شوش با حضور عوامل شهرداری منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حین بازدید از مناطق، خانه‌های دودی (در این خانه‌ها افراد، مواد مخدر استعمال می‌کنند) فقط در محله شوش مشاهده شد و شهرداری هم وجود این خانه‌ها را تأیید کرد و پس از گزارشی که درصحن شورا ارائه کردیم، برخورد لازم را انجام داد.

ناصر امانی با بیان اینکه چنین مواردی جزء مسائل اجتماعی است که در مناطق مرکزی و جنوبی با آن روبه‌رو هستیم، افزود: شهرداری منطقه ۱۵ خوب عمل کرد و حدود ۳۷ خانه دودی را شناسایی و با حکم قضایی اغلب این خانه‌ها را مهروموم و تعدادی از آن‌ها را تخریب کرد و تعدادی نیز در دست تخریب و مهروموم است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: ما خانه‌های پلاک قرمز را در محلاتی مانند هرندی داشتیم که محل تردد معتادان بود، اما خانه‌های دودی فقط در محله شوش دیده شد که شهرداری ورود خوبی به آن داشت.

ناصر امانی پیشتر هم درصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در حین ارائه گزارش بازدید از محله شوش اعلام کرده بود که در این محله ۳۷ خانه دودی را شهرداری شناسایی کرده که بیشتر ساکنان آن اتباع بیگانه هستند.

 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۰۹۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۴     ساعت: ۱۷ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024