صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون حمایت و سلامت خانواده استان تهران خبر داد؛

برخورداری بیش از ۳۲ هزار خانواده تهرانی‌ از تخفیف ویژه قبوض آب، برق و گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از برخورداری ۳۲ هزار خانواده تحت حمایت از تخفیفات قبوض آب برق و گاز در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جهانبخش مرادی با اشاره به طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد، گفت: طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای خانوارهای کم مصرف اجرا می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، افزود: معافیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از  این نوع خدمات بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده و ابلاغیه آن‌توسط دولت به دستگاهها و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال‌شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پرداخت قبوض خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران طبق این مصوبه، اعلام کرد: بر اساس این مصوبه 85 هزار و 122 مددجوی کمیته امداد استان تهران با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرسsoha.emdad.ir    و با ثبت‌نام در این سایت کد اشتراک قبوض خود را  برای بهره مندی از خدمات مذکور ثبت کردند.

مرادی ادامه داد: در همین جهت طبق الگوی مصرف 32 هزار و 883 خانواده از تخفیفات شرکت های آب، برق و گاز برای قبوض خود به مبلغ یک میلیارد و 261 میلیون تومان برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده، خاطرنشان کرد: بیشترین تخفیف توسط شرکت گاز با مبلغ 969 میلیون و 721 هزار تومان است و پس از آن بیشترین تخفیف از شرکت برق با هزینه ای بالغ بر 187 میلیون تومان برای خانواده های تحت حمایت دریافت شده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۰۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۲     ساعت: ۱۷ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024